kiuruhan lienee tykätty vain kepuloiden keskuudessa.
EI edes oikein omatkaan tunnu valitsevan mihinkään.
EI voi antaa kuin iso peukku.
Kiuru ja Kaikkonen, ainoat jotka hoitavat pestiään mallikkaasti.
Onkohan Antti Rinne seuraavissa vaaleissa ehdokkaana? Emppu pääsisi äänestämään...🤔🤔🤔
Suomessa on vaalisalaisuus. Turha arvuutella ketä äänestää.
Mut sinimustaliike seuraavis vaaleissa. Tiedetään kirjoituksista päätellen ketä äänestät. 😛😛😛😛