Viimeksi muokattu: 05.04.26 - klo:09:51 kirjoittanut Syyllinen
Tässä Elkelläiselle unelmien savolainen:
tuo kiittäminen on miusta hauska uutuus. kun ratiossa tuohon törmää jatkuvasti. toimittaja kiittää että kuuntelit tämän ohjelman.. eipä ennen ollut tollaista.
tuo kiittäminen on miusta hauska uutuus.
heh, nytpä lohkaisit. kuinka monen ohjelman jälkeen olet kuullut esim. 2001 sanoman ; kiitos kun kuuntelit?
itkeä ?? mutta siun pitää oikein sivukaupalla suoltaa tänne raiskausuutisia. ne ei kiinnosta miuta enkä niitä eti uutimista.. mutta huvinsa kullakii.. jopa syyllinen huomannu tuon... miks? enpä tiijä..