Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kylmä alkuvuosi osoitti mikä merkitys turpeella energian tuotannossa  (Luettu 702 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25287
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/037f04ac-98a0-405f-9ef3-4837c9014836

Ai niin, vasemmistokepu edllisessä hallituksessa lopetti alan ja varmisti vielä tapporahalla.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12215
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/037f04ac-98a0-405f-9ef3-4837c9014836

Ai niin, vasemmistokepu edllisessä hallituksessa lopetti alan ja varmisti vielä tapporahalla.

Niin siinä kyllä turpeesta mitään mainittu.
Yhteistuotanto teollisuus 2167 MW
Siis se bioenergia tulee sellutehtaista. Tällä hetkellä kaukolämpö tuotetaan monessa kaupungissa sähköllä.
Tuo selluntuotanto jauhaa ympäri vuoden kuten ydinvoima.

seegeri

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
Tunge ne sähkökattilas hanuriis.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29721
  • vastustan
muistamme kuinka  kokoomukselle ei käynyt helsingin lämmittäminen kotimaisella uusiutuvalla energialla :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
ja näkyipä nuita hakerekkoja pyörineen hakkurien kanssa mettäenerkiakasoilla..    sama se mitä polttavat kuhan on kotomaista..    mutta hyin on kokooomuskin laittannu turpeen nostoon... ??? ???

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25287
Turve, jos mikä, sitä huoltovaarmuutta.
Mutta eihän se kepulle käynyt, kun vallan kiima vei voiton järjestä ja kansan hyvinvoinnista, tässäkin asiassa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
ja kokoomus ei tee asialle mitään...   kun ei etes aja kansan parasta..

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12215
Turve, jos mikä, sitä huoltovaarmuutta.
Mutta eihän se kepulle käynyt, kun vallan kiima vei voiton järjestä ja kansan hyvinvoinnista, tässäkin asiassa.

Mihin tässä turvetta tarvitaan. Eijoo tänäkään talvena kukaan paleltunut. En oo ainakaan kuullut. Sähkön hintaan turpeella mitään vaikutusta.
Bensaa siitä vois tehdä, mutta persut kielsi lisää sekoittamasta fossiiliseen.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29721
  • vastustan
Turve, jos mikä, sitä huoltovaarmuutta.
Mutta eihän se kepulle käynyt, kun vallan kiima vei voiton järjestä ja kansan hyvinvoinnista, tässäkin asiassa.
Kokoomuksen Mykkänen vaatii hallitusta poistamaan turpeen veroedun: "Turpeenpolton päästöt vastaavat koko Suomen henkilöautoliikenteen päästöjä"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kokoomuksen-mykkanen-vaatii-hallitusta-poistamaan-turpeen-veroedun-turpeenpolton-paastot-vastaavat-koko-suomen-henkiloautoliikenteen-paastoja/7509222
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...