Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sote sotku alkaa aueta  (Luettu 470 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25273
Sote sotku alkaa aueta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/06b202a0-8c4f-41d8-84bd-e01e9aeb05ea

Tuskin olisi auennut ilman oikeistohallitusta.
Kun oikein puristaa alkaa totuus löytyä.
Kun rahaa käytetään oikeisiin kohteisiin, eikä vain hallintoon ja byrokratiaan, alkaa rahaa löytyä.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4313
Vs: Sote sotku alkaa aueta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/06b202a0-8c4f-41d8-84bd-e01e9aeb05ea

Tuskin olisi auennut ilman oikeistohallitusta.
Kun oikein puristaa alkaa totuus löytyä.
Kun rahaa käytetään oikeisiin kohteisiin, eikä vain hallintoon ja byrokratiaan, alkaa rahaa löytyä.
Emppukaan ei tule koskaan näkemään tämän soten toimimista,on niin iso sotku,että tälläkin hetkellä nk.säästöt maksavat taatusti enemmän kuin entinenmalli.Ja siellä missä raha,ottajia löytyy aina.Tämänhän tietää ainakin Suomen viljelijät,ei ehkä Kusilahen kahukaurankasvattajat.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25273
Vs: Sote sotku alkaa aueta
No mitä sitten huutelet.
Joko oivalsit kepun kusetukset hillotolppien rahoittamiseksi, jota nykyhallitus ajaa alas.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: Sote sotku alkaa aueta
mutta miten sitten tuolla missä ei kepua ole ollenkaan?   eiks noillakin paikoilla joku huutele rahapulaa??

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25273
Vs: Sote sotku alkaa aueta
sote ollut samanlaista kuin kepuloinen maatalouspolitiikka, vain tehottomuuden tehostamista.