Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepulainen raiskasi lapsia  (Luettu 32 kertaa)

Rakkine

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Moon oikees, soot vääräs.
Kepulainen raiskasi lapsia
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9928889b-5fe0-4315-ac65-712b2cb03847
Parikymppinen mies raiskasi lapsen elokuussa 2024. Seuraavana keväänä hän oli keskustan ehdokkaana kunta- ja aluevaaleissa.

Bohumil Kotlár, 22, on vastikään tuomittu kolmeksi vuodeksi ja seitsemäksi kuukaudeksi vankeuteen.
Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi Kotlárin kahdesta lapsenraiskauksesta, kahdesta korvauksen tarjoamisesta nuoreen kohdistuvasta seksuaalisesta teosta, huumausainerikoksesta ja huumausaineen käyttörikoksesta.

KUINKA ALAS VOI KEPU VAJOTA OTTAESSAAN EHDOKKAAKSI TUOLLAISEN RAISKAAJANEKKERIN?

Mää oonkin ny kauhia rassisti kun mä keppuleita tuollaisesta moitin.
Mut hei, turha heilutella rasistikorttia, mieluummin mä ooonki rassisti kuin tommosten raiskaajien puolustelija. Se aika kun maahanmuuton arvostelijat hiljennettiin rasistisyytöksillä, meni jo.  Että tiedoksi vaan apinas jr.

Viimeksi muokattu: 19.02.26 - klo:23:01 kirjoittanut Rakkine

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Kepulainen raiskasi lapsia
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9928889b-5fe0-4315-ac65-712b2cb03847
Parikymppinen mies raiskasi lapsen elokuussa 2024. Seuraavana keväänä hän oli keskustan ehdokkaana kunta- ja aluevaaleissa.

Bohumil Kotlár, 22, on vastikään tuomittu kolmeksi vuodeksi ja seitsemäksi kuukaudeksi vankeuteen.
Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi Kotlárin kahdesta lapsenraiskauksesta, kahdesta korvauksen tarjoamisesta nuoreen kohdistuvasta seksuaalisesta teosta, huumausainerikoksesta ja huumausaineen käyttörikoksesta.

KUINKA ALAS VOI KEPU VAJOTA OTTAESSAAN EHDOKKAAKSI TUOLLAISEN RAISKAAJANEKKERIN?

Mää oonkin ny kauhia rassisti kun mä keppuleita tuollaisesta moitin.
Mut hei, turha heilutella rasistikorttia, mieluummin mä ooonki rassisti kuin tommosten raiskaajien puolustelija. Se aika kun maahanmuuton arvostelijat hiljennettiin rasistisyytöksillä, meni jo.  Että tiedoksi vaan apinas jr.
kaksi alaikäistä houkutellut mukaansa  :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...