Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paukkuu  (Luettu 211 kertaa)

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Paukkuu
En oo ikinä ollu mikään rakettien ystävä. Tai oon niin köyhä/nuuka jotta ei raketit oo meidän mäeltä lentoon lähteny. No nyt oon kuunnellu puoli tuntia yhtenäistä pauketta naapurista. Asukkaat vaihtunu kesällä mutta en ymmärrä sitten yhtään. Mitään ei näy mutta koko ajan paukuu. Mikähän järki tuos on. No kaikkea ei voi kait tajuta. Oliskohan kannattanut lähteä Ukrainaan kuuntelemahan pauketta, jos tuo niin kivaa on.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Paukkuu
tiällä taas on niiiiin hiljasta.  yks paukaus oli klo 03.18 ja sen jälkeen ei ääntäkään.   näköjään kaupunti ampuu noille pensloille tuolla mut eipä kuulu tänne.   oliskohan joku hiljainen suhaus,   tuhnu?

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Täälläpäin paukkuu ja se on hyvä. Sehän on merkki siitä, että kylällä on nuorempaakin porukkaa. :D

Koiraakaan ei ole ollut enää vuosikausiin, joten ei haittaa antaa paukkua vaan. :)
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
taetaa paukuttelun tarkootus selvitä tulistuneeelle  lypsyukolle ja syylliselle  aamulla postilooralla  ;) :D ;D ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Ei haittaa, vaikka postilooda hajoaisikin. Sitäpaitti ei ole enää tykinjyskyjä, joilla loodat 80-luvulla räjäytettiin. :D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kyllä paukkuu, raketteja ei näy vielä, niitä sitten vuoden vaihtuessa. Tuota nuorta porukkaa on kulmakunnalla niin elämöintiä on. Kunhan eivät silmiään teloisi ei muusta huoli.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
En oo ikinä ollu mikään rakettien ystävä. Tai oon niin köyhä/nuuka jotta ei raketit oo meidän mäeltä lentoon lähteny. No nyt oon kuunnellu puoli tuntia yhtenäistä pauketta naapurista. Asukkaat vaihtunu kesällä mutta en ymmärrä sitten yhtään. Mitään ei näy mutta koko ajan paukuu. Mikähän järki tuos on. No kaikkea ei voi kait tajuta. Oliskohan kannattanut lähteä Ukrainaan kuuntelemahan pauketta, jos tuo niin kivaa on.

Tää nyt on menny tämmöseksi. Muutama raketti tuolla kylällä nähtiin, kun äsken läpi ajeltiin. Muuten tommosta pauketta. En ymmärrä.
Vanhana pioneerina ainoa kunnon paukku on kolme telamiinaa päälekäin. Se jo tyhjentää keuhkoja.

Mutta oikeesti olen sitä mieltä, että euroopassa pitäis paukuttelu suunnata tuonne itään.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No tuo paukuttelu kesti noin tunnin. Raketteja lentelee harvakseltaan ja ne jotenkin ymmärrän paremmin. No mulle sinänsä ihan täysin kuulumaton juttu, mutta ihmetytti kuka tuostakin kiksinsä saa. Toki ihmeellisempiäkin asioita maailmassa on  ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kuten memmän kylä..   pikkanwen tulitus ja ihan  keskellä ei mitään.   nooo, ehkä kerran vuotessa tuo sallitaan kun paukuttaahan nuo toiset monta kertaa vuotessa..                mutta tuota miä en ymmärrä mikä pistää polttaan talojaan tuon vuoten vaihteen kunniaks.    ja sit tuo pentujen pommittelu monta päivää...

Magia

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No tuo paukuttelu kesti noin tunnin. Raketteja lentelee harvakseltaan ja ne jotenkin ymmärrän paremmin. No mulle sinänsä ihan täysin kuulumaton juttu, mutta ihmetytti kuka tuostakin kiksinsä saa. Toki ihmeellisempiäkin asioita maailmassa on  ;D
Jos joku haluaa kerran vuodessa rahansa taivaalle pistää,niin siitä vaan,ovat tavallisesti nuorempaa väkkeekin vielä.On noissa raketeissa näkyään ihan näyttäviäkin.Meillä ammuttiin aikonaan valoraketteja,nuo taitaa olla kielettyjä nykyään.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
höh,   kun ei kylällä ole nuoria ni keski-ikäiset ukot net noilla kilpailee..   täälläkin muutama vuosi sitten kassikaupalla ampui kilpaa molemmin puolin mäkee..   nyt on sentäs seestyneet,   eläke pieni.