Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eilis illan tv ohjelma kekkosesta  (Luettu 471 kertaa)

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Eilis illan tv ohjelma kekkosesta
ja nopsaan alkoi maalittaminen.   mutta kyllä se että ois oltu jo 70 luvulla poikkiteloin ryssän kanssa ni jopa evp ois joutuna katteleen niitä telaketjui hieman lähempääkin.   kuten monissa muissa maissa.  ja kun ryssälle sai tavaran menemään ni jopa se opetti suomen teollisuuten jotain tekemään.   eikä tarvinna enää kansan olla pelloilla.         mutta helppoahan se nyt on huutella kun meillä on noin hyä naapuri , usa,  tuossa kaikesta päättämässä jopa jollakaupoissakin.
et sitten ymmärtänyt mitä kirjoitin ,tai et lukenut. Mainittin nimenomaan että suomi ja suomen poliitikot oli kilvan nuolemassa ryssiä.  Harva uskalsi vastustaa kekkosta tai sen politiikkaa, ainut piikki lihassa oli smp ja vennamot. Jostain syystä tuota äänitorvea ei saatu tukkoon.

seegeri

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Erkki Tuomioja, älä nyt saatana viitti.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta ihan haloo kuka nuita etes kattoo???  eiks kekkonen ole kuollu.   ja mennyttä maailmaa.   mut kattokaas nykypäättäjien hommia.   kuin paljon mahtaa olla kansallinen hyöty mielessä???

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vielä ei tiedetä mitä Stuppin harjoittama golfdiplomatia tulee Suomelle aiheuttamaan. Toivottavasti ei mitään negatiivista. Mutta voiko kukaan olla 100% varma, että se ei johda mihinkään negatiiviseen. Tulevaisuudessa ollaan siitäkin  viisaampia.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mut ohan se yhta suuri vaara olla yhen jos toisenki suurvallan hyppysissä.   nuo kun ei oikeesti eroa toisitaan...  yhtä köpsiä molemmat.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Se on hassua, että kaikki pitävät Stubbin Trumpin nuoleskelua järkevänä(niinkuin se onkin), mutta samaan aikaan itketään että Kekkosen olisi pitänyt sanoa 70-luvulla muka Neuvostoliitolle, että haista sinä Neuvostoliitto paska.

Jos NL olisi laittanut panssarit Suomen rajan tälle puolelle, niin kuka olisi auttanut? Ei kukaan. Suomi ei ollut silloinkaan niin tärkeä, että kukaan maa olisi lähettänyt sotilaitaan Suomen avuksi. Ruotsi oli puolueeton, Puola Varsovan liiton maa ja Saksa jaettu. Yhdysvallat ei taas silloinkaan olisi aloittanut maailmansotaa Suomen vuoksi lähettämällä joukkojaan maahamme Suomen avuksi.

Viimeksi muokattu: 31.12.25 - klo:20:37 kirjoittanut Syyllinen

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pikkasen avaavaa. Moni kepulainen menetti rahansa, jopa kenkänsä.

https://areena.yle.fi/1-142189

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

Täälläpäin kenelläkään kepulaisella ei tullut mieleenkään mennä Leningradiin. Saati ostaa Mossea omaan pihaansa.🎅🎅😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Se on hassua, että kaikki pitävät Stubbin Trumpin nuoleskelua järkevänä(niinkuin se onkin), mutta samaan aikaan itketään että Kekkosen olisi pitänyt sanoa 70-luvulla muka Neuvostoliitolle, että haista sinä Neuvostoliitto paska.

Jos NL olisi laittanut panssarit Suomen rajan tälle puolelle, niin kuka olisi auttanut? Ei kukaan. Suomi ei ollut silloinkaan niin tärkeä, että kukaan maa olisi lähettänyt sotilaitaan Suomen avuksi. Ruotsi oli puolueeton, Puola Varsovan liiton maa ja Saksa jaettu. Yhdysvallat ei taas silloinkaan olisi aloittanut maailmansotaa Suomen vuoksi lähettämällä joukkojaan maahamme Suomen avuksi.

Mun mielestä kirjoitat asiaa. Jälkeenpäin voi viisastella, mutta onko sille viisastelulle edes aihetta. Silloisen ryssän kanssa piti vaan tulla yksin toimeen. Jos joku sanoo, että kekkosen olisi pitänyt toimia toisin niin olisiko tilanteemme parempi ? Eiköhän suuret vahingot ole tehty vasta sen jälkeen esim "tonttien" myynnit ryssille. Onko kukaan edes sormea heristänyt Hjallikselle hallin ja pelle joukkueen myynnistä. Siinäpä se epäisänmaallinen teko vailla kritiikkiä.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Täälläpäin kenelläkään kepulaisella ei tullut mieleenkään mennä Leningradiin. Saati ostaa Mossea omaan pihaansa.🎅🎅😁

Mulla ei ole koskaan ollut Mossea.
Mutta SINÄ olet ryssän syöttäjä.
Sitä et pysty kiistämään.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

Mitä mieltä olet Sepedeuksesta, joka leuhkii mossestaan? Onko aika sakea tapaus?🎅🎅😁
  Mulla olis tallissa Moskovits Elite vm 68. Kilometrejä alle 100t. Avaimesta lähtee ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mitä mieltä olet Sepedeuksesta, joka leuhkii mossestaan? Onko aika sakea tapaus?🎅🎅😁
  Mulla olis tallissa Moskovits Elite vm 68. Kilometrejä alle 100t. Avaimesta lähtee ;D

Tää on sillai hassua, että pystyn todistamaan koska vaan ettei mulla ole koskaan ollut Mossea. Mutta sä et pysty todistamaan että mulla olis ollut joskus Mosse.
Kuhan höpötät.  😀😃

PaJa

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

Mun mielestä kirjoitat asiaa. Jälkeenpäin voi viisastella, mutta onko sille viisastelulle edes aihetta. Silloisen ryssän kanssa piti vaan tulla yksin toimeen. Jos joku sanoo, että kekkosen olisi pitänyt toimia toisin niin olisiko tilanteemme parempi ? Eiköhän suuret vahingot ole tehty vasta sen jälkeen esim "tonttien" myynnit ryssille.
ja sit viä lakasta raputki . hyi helevata .

PaJa

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

pian kieltää ennenko kukko kolmesti kiakasee .  ;D
ryssäkki on kovii valehtelee . kai ryssämmiälisekki .