me ulkopolitiikkaa tarkemmin saeraavat esitimme jo hyvissä ajoin epäilyksiä trumpin ja stubbin suhteen laadusta, onko sitten nykytilanne hälventänyt vai vahvistanut epäilyksiämme....julkisuuden kipeä stubb, trumpin tarve antaa kuvaa ikäänkuin raohaa neuvoteltaisiin puhtaalta pöydältä yhdessä euroopan valtioiden kanssa eu.n ja stubbin johdolla niin paljon kyymyksiä, niin vähän vastauksia, ehkäpä historian tutkimukset avaa tätäkin tapausta jopa ennemmin kuin uskommekaaan
ainakin ryssät on niitä jopa suomessa rakentamassa..
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 22.11.25 - klo:09:33ainakin ryssät on niitä jopa suomessa rakentamassa.. Tunnen erään suomalaisen, joka on kommunistina halunnut rakentaa ryssille.Kelpasi rakentaa.😎😎😎
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 22.11.25 - klo:10:17Lainaus käyttäjältä: Oksa - 22.11.25 - klo:09:33ainakin ryssät on niitä jopa suomessa rakentamassa.. Tunnen erään suomalaisen, joka on kommunistina halunnut rakentaa ryssille.Kelpasi rakentaa.😎😎😎Minä tiedän monta tilaa jotka möivät ay hiehonsa neuvostoliittoon. Kylmän sodan aikana ei lännestä myyty ay karjaa. Suomi oli niin sitoutunut neuvostoliittoon. Puhuttiin kansalle mieliksi liittoutumattomuudesta. Sallikaa mun nauraa.
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 22.11.25 - klo:16:28Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 22.11.25 - klo:10:17Lainaus käyttäjältä: Oksa - 22.11.25 - klo:09:33ainakin ryssät on niitä jopa suomessa rakentamassa.. Tunnen erään suomalaisen, joka on kommunistina halunnut rakentaa ryssille.Kelpasi rakentaa.😎😎😎Minä tiedän monta tilaa jotka möivät ay hiehonsa neuvostoliittoon. Kylmän sodan aikana ei lännestä myyty ay karjaa. Suomi oli niin sitoutunut neuvostoliittoon. Puhuttiin kansalle mieliksi liittoutumattomuudesta. Sallikaa mun nauraa. Sinä etunenässä myit Neuvostoliittoon.😎😎😎
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 22.11.25 - klo:18:16Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 22.11.25 - klo:16:28Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 22.11.25 - klo:10:17Lainaus käyttäjältä: Oksa - 22.11.25 - klo:09:33ainakin ryssät on niitä jopa suomessa rakentamassa.. Tunnen erään suomalaisen, joka on kommunistina halunnut rakentaa ryssille.Kelpasi rakentaa.😎😎😎Minä tiedän monta tilaa jotka möivät ay hiehonsa neuvostoliittoon. Kylmän sodan aikana ei lännestä myyty ay karjaa. Suomi oli niin sitoutunut neuvostoliittoon. Puhuttiin kansalle mieliksi liittoutumattomuudesta. Sallikaa mun nauraa. Sinä etunenässä myit Neuvostoliittoon.😎😎😎Rantatonttei ryssil.