Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Historiaa: asutustilapoliikka  (Luettu 7339 kertaa)

metsajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Historiaa: asutustilapoliikka
miusta on ihan turha nuita kirjain yhistelmiä ennustella kun met jokainen kuollaan kuka milloinkii,
Nii et tällä tasolla  ;D

Onhan nämä välillä vähän sitä että 'saavutti korkean iän lääkärin hoidosta huolimatta'.
Joku ei tarvitse lekuria oikeastaan koskaan ja pärjää pitkään hyvin; toisella koko elämä on jonkinlaista lääketieteellistä selvitymistaistelua.
Itse olen päässyt todella vähällä tähän saakka, kop kop kop...

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Perinnölliset jutut on kaikkein ikävimpiä. Lohdutuspalkintona voi päästä mukaan johonkin HUSin sadoista tutkimusohjelmista. https://www.hus.fi/sites/default/files/2022-12/HUS_meneill%C3%A4%C3%A4n%20olevat%20tutkimukset.pdf
TAYSilla omansa....

Viimeksi muokattu: 29.12.25 - klo:15:02 kirjoittanut pig24

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja jos nyt joka inahtusta juoksee lekurille ni paras vuokrata asunto siitä viereltä.      nuo kortin mukaan pakolliset olen käyny mutta eipä sit paljon muuta tarvinna.     vaivat menöö ohi ajallaan..     viimeeks kortin takia lekuri ripitti kunnolla kun ei löytynnä merkintöjä nuista tutkimuksista sun muista ( kait ) pakollisista,.   ja vaati että tilaan ajan heti tarkastukseen..    noooo,  vielä en ole moista kerenny...       ( ja kortista poistettav kiiruusti pari kirjainta. )

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hoitojonot ovat tietysti valitettava asia joka on seurausta ainakin siitä et ikääntyvän väestön määrä on kasvanut samalla kun ihmiset elävät kauemmin. Väittäisin ja tästä on ihan hieman kokemusta lähipiiristä et nykyään ihmiset tulevat lääkäriin puenimmästäkin asiasta ja näin ruuhkauttavat päivystyksen. Tämä on tietysti vain se päivystys eikä vaikuta pidempiaikaisten sairauksien hoitojonoihin.

Kyllä se välillisesti vaikuttaa, sitoo rajallisia resursseja sen päivystyksen pyörittämiseen (rahaa) minkä voisi kohdistaa muuten muihin kohteisiin.

Joka tapuksessa olen sitä mieltä et nyky yhteiskunta huolehtii enemmän ihmisistä kuin koskaan ennen...

Tämä on aivan totta.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
vau,   jopa paremmin kuin etellinen hallitus konsaan?

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
vau,   jopa paremmin kuin etellinen hallitus konsaan?
Ajanvarauspyynnön yhteydessä tiedustellaan myös puoluekantaa (vapaaehtoinen tieto). Kokkareita, PS:ää ja KD:tä äänestäneet laitetaan kiirejonoon vaivasta riippumatta.