höh. mihin ryhmään sit emppu lasketaan??
tuota kans monasti miettinnä. ei kait vaan kokoomus ole demujen alajärjestö? kun empun juttuja lukee...
Onko yleensä mitään mahdollisuuksia käsitellä sun aloituksia porukalla, koska olet itse jo päättänyt, kuinka tarina kulkee?
Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 31.10.25 - klo:17:58Onko yleensä mitään mahdollisuuksia käsitellä sun aloituksia porukalla, koska olet itse jo päättänyt, kuinka tarina kulkee?Icefarmerin " porukka" on hän itse ja umpityhmä Oksa.😎😎😎
Viimeksi muokattu: 01.11.25 - klo:10:59 kirjoittanut icefarmer
mieluummin umpityhymä kuin natsisika!
Ja toinen hassu yhteensattuma oli se, että ko. ministeri kävi juuri viime viikolla vit tuilemassa äänestäjilleen Lapissa. Ihan poliisisaattue oli mukana, arvasi varmaan ettei vastaanotto ole kovin lämmin.
Onko tämä sukulaisten palkkaaminen semmoista parempaa korruptiota, kun persut sitä harrastaa? Oliko näitä nyt 4 vai 5 perseiden eduskuntaryhmässä.Ja aika hassu yhteensattuma, että persut oli juuri kieltämässä tämmöistä suhmurointia, kun tapaus tuli ilmi. Ja toinen hassu yhteensattuma oli se, että ko. ministeri kävi juuri viime viikolla vit tuilemassa äänestäjilleen Lapissa. Ihan poliisisaattue oli mukana, arvasi varmaan ettei vastaanotto ole kovin lämmin. Laittoi sitten ns. kaiken paskaksi palkaamalla lukiojonnen, kun ko. vierailun jölkeen ei taida olla enää eduskuntaan paluuta seuraavalla vaalikaudella.