Saisihan tuosta varmasti päästötöntä kaukolämpöä sivutuotteena. Ehkä ne Forssassa pitää jonkun kokouksen, joka osoittaa hankkeen olevan hyvä asia. Forssassa osataan pitää kokouksia.
Tärkeimpiä kysymyksiä ovat esimerkiksi ne, että kuinka paljon tuollaisella sähkömäärän käytöllä tuotetaan Suomeen taloudellista tulosta, mistä ihmeestä se tulos tulee ja miksi puolijohdekoneiden pihamaalla tarvitaan iso parkkipaikka.
Ja jos suunnitteluporukan yhtiön nimi on ollut INTF Holding 34 Oy ja keulakuvina ovat luxempurkkilainen filippiiniläinen, puolalainen englantilainen ja hollantilainen hollantilainen ja yhtiön omistaa New Yorkin pörssiin listatun sijoitusrahasto Blackstonen hallinnoimat rahastot, niin kenelle tulee ensimmäisenä mieleen muuttaa yhtiön nimeksi Pikku-Muolaan Kehitys Oy julkiseksi "voitelunimeksi", ennen kuin tarkasteltaisiin asiaa siitä kulmasta, että taas pientä suomalaista vedätetään.
Jos näissä on kyseessä vain rakennusajan tulot ja kiinteistövero, niin ihmeellinen saa Forssan kokous taas olla, jos siitä jotain hyvää saadaan aikaiseksi. Tammikuussa tuhannen asteen pakkasella, kun sähköautoilija ajaa peräkärry perässä lappiin, niin kuka joustaa silloin sähkön käytössä. Tuskin nuo laitokset. Sitten kun ne töräyttävät 353 varavoimageneraattoria käymään, niin tuskin kantaverkko saisi siitä vajaan yhden Loviisan reaktorin sähkömäärästä varaustakaan.
Nyt olisi ensisijaisesti tärkeää rakentaa tuonne alueelle korkea mainostolppa, joka näkyisi ainakin kakkostielle.
On vain yksi oikea F-1 moottori.
Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.