Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 28.10.25 - klo:13:40Lainaus käyttäjältä: Oksa - 28.10.25 - klo:10:48ja kiva kun on suomea taas muistutettu vihapuheesta. mutta mitä mahtaa persepovari passata?? ettei vaan sitä ittiään..Kuulepa ehtapoika, minä passaa päivittäin meidän perheen iltatähteä, mutta siitäkään asiasta sinä et ymmärrä mitään.😎😎😎Aika pahasti sulla nuo jutut menee sekaisin. Sanoisin et satusetä.😎😎😎
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 28.10.25 - klo:10:48ja kiva kun on suomea taas muistutettu vihapuheesta. mutta mitä mahtaa persepovari passata?? ettei vaan sitä ittiään..Kuulepa ehtapoika, minä passaa päivittäin meidän perheen iltatähteä, mutta siitäkään asiasta sinä et ymmärrä mitään.😎😎😎
ja kiva kun on suomea taas muistutettu vihapuheesta. mutta mitä mahtaa persepovari passata?? ettei vaan sitä ittiään..
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 28.10.25 - klo:16:55Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 28.10.25 - klo:13:40Lainaus käyttäjältä: Oksa - 28.10.25 - klo:10:48ja kiva kun on suomea taas muistutettu vihapuheesta. mutta mitä mahtaa persepovari passata?? ettei vaan sitä ittiään..Kuulepa ehtapoika, minä passaa päivittäin meidän perheen iltatähteä, mutta siitäkään asiasta sinä et ymmärrä mitään.😎😎😎Aika pahasti sulla nuo jutut menee sekaisin. Sanoisin et satusetä.😎😎😎Sano mitä sanot. Kunhan et sano ryssille että " Tervetulua"😎😎😎