Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 21.10.25 - klo:09:45Lainaus käyttäjältä: pig24 - 21.10.25 - klo:09:34Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 20.10.25 - klo:11:42Ennen maatalousoppilaitoksista haettiin emäntä. Kui lie nyt.Mulle yks nainen sanoi nuorena, et voisin tulla emännäksi jos sulla olis lehmiä.Ei tullu kauppoja.Vaimotarjokkaita riitti, vaikka mä olin kouluaikana jo naimisissa. Mustiala. Koululla on kärkisija ainakin yhdessä lajissa. Yhden robon navetta maksoi 3 milj €.Silloin kun on lehmästä kysymys, niin mikään ei oo liian kallista. Tässä on nyt lähellä näitä halleja tyhjänä. Hukkaan heitettyä euroja.No nythän sinä sitten voit vihdoinkin hommata lähellä olevan navetan ja sinne lehmiä. Sitten kilautat vaan sille yhdelle naiselle ja sanot, että vähän kesti mutta nyt pääset emännäksi.🎅🎅
Lainaus käyttäjältä: pig24 - 21.10.25 - klo:09:34Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 20.10.25 - klo:11:42Ennen maatalousoppilaitoksista haettiin emäntä. Kui lie nyt.Mulle yks nainen sanoi nuorena, et voisin tulla emännäksi jos sulla olis lehmiä.Ei tullu kauppoja.Vaimotarjokkaita riitti, vaikka mä olin kouluaikana jo naimisissa. Mustiala. Koululla on kärkisija ainakin yhdessä lajissa. Yhden robon navetta maksoi 3 milj €.Silloin kun on lehmästä kysymys, niin mikään ei oo liian kallista. Tässä on nyt lähellä näitä halleja tyhjänä. Hukkaan heitettyä euroja.
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 20.10.25 - klo:11:42Ennen maatalousoppilaitoksista haettiin emäntä. Kui lie nyt.Mulle yks nainen sanoi nuorena, et voisin tulla emännäksi jos sulla olis lehmiä.Ei tullu kauppoja.Vaimotarjokkaita riitti, vaikka mä olin kouluaikana jo naimisissa. Mustiala. Koululla on kärkisija ainakin yhdessä lajissa. Yhden robon navetta maksoi 3 milj €.
Ennen maatalousoppilaitoksista haettiin emäntä. Kui lie nyt.Mulle yks nainen sanoi nuorena, et voisin tulla emännäksi jos sulla olis lehmiä.Ei tullu kauppoja.
No nythän sinä sitten voit vihdoinkin hommata lähellä olevan navetan ja sinne lehmiä. Sitten kilautat vaan sille yhdelle naiselle ja sanot, että vähän kesti mutta nyt pääset emännäksi.🎅🎅