Joo kyllähän nuo mutiaiset pitäisi tuhota kaikki, mutta yksi iso ongelma on siinä että jollakin on säästötilillä rahaa melkein 200 donaa. Inflaatio syö kaiken mahdollisen. Myös pääoman. Vai onko noilla tileillä jotain kymmenen prosentin korkoja. Vaikka sekään ei tunnu riittävän. Suomalaiset makuuttaa pankkitileillä kauheita rahamääriä. Sitten ajellaan sillä kasari-Fiestalla tarjouksien perässä ja kiroillaan kun kaikki maksaa nykyään niin paljon. Ilmaiset ämpärit haetaan vaikka väkisin. Ruuhkavuosisukupolvi elää kädestä suuhun ja yrittää sijoittaa ylimääräistä rahaa, jotta saisi tulevaisuudessa eläkettä.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 14.10.25 - klo:21:15Ei tietenkään huvikseen, mutta se aika voi olla ylimalkaisesti päivän aikana ja sitä odotellessa mummo tai pappa vastaa kaikkiin puheluihin.Varmaan vaihtelee sote alueiden välillä. Lääkäri kun soittaa niin mitään numeroa ei näy. Kun hujari soittaa niin numero näkyy. Mulla on nyt estot päällä. Vähentänyt noita lehden myyjiä, ym.
Ei tietenkään huvikseen, mutta se aika voi olla ylimalkaisesti päivän aikana ja sitä odotellessa mummo tai pappa vastaa kaikkiin puheluihin.
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 14.10.25 - klo:21:22Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 14.10.25 - klo:21:15Ei tietenkään huvikseen, mutta se aika voi olla ylimalkaisesti päivän aikana ja sitä odotellessa mummo tai pappa vastaa kaikkiin puheluihin.Varmaan vaihtelee sote alueiden välillä. Lääkäri kun soittaa niin mitään numeroa ei näy. Kun hujari soittaa niin numero näkyy. Mulla on nyt estot päällä. Vähentänyt noita lehden myyjiä, ym.Mutta jos joku kyselee mjökkjitjalkkkjarilta passausta? 🤔🤔🤔
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 15.10.25 - klo:06:54Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 14.10.25 - klo:21:22Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 14.10.25 - klo:21:15Ei tietenkään huvikseen, mutta se aika voi olla ylimalkaisesti päivän aikana ja sitä odotellessa mummo tai pappa vastaa kaikkiin puheluihin.Varmaan vaihtelee sote alueiden välillä. Lääkäri kun soittaa niin mitään numeroa ei näy. Kun hujari soittaa niin numero näkyy. Mulla on nyt estot päällä. Vähentänyt noita lehden myyjiä, ym.Mutta jos joku kyselee mjökkjitjalkkkjarilta passausta? 🤔🤔🤔Jos joku kyselee, niin annan natzipaskan numeron.