Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe M-F asiakas tyytyväisyys  (Luettu 4781 kertaa)

Movado

  • Vieras
M-F asiakas tyytyväisyys
M-F asiakas tyytyväisyys kysely tuli, pitäisköhän vastata. :D :D  ???
Eivät tiedä että oon vaihtanu pois  ;)

Siinä pitäis muun muossa arvioida onko joku toinen merkki parempi kuin mf  ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26120
  • vastustan
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
M-F asiakas tyytyväisyys kysely tuli, pitäisköhän vastata. :D :D  ???
Eivät tiedä että oon vaihtanu pois  ;)

Siinä pitäis muun muossa arvioida onko joku toinen merkki parempi kuin mf  ;D
onkohan tuo mike saanu saman kyselyn, siinä muutama liuska täyttyy ku vakuuttaa tyytyväisyyttään, ja kertoo miten naapurissa ja agronetissäki ollaan verkkuun tosi tyytyväisiä :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
Tyytyväisin mf-asiakas on se joka on vaihtanut jo toiseen merkkiin ;D ;D


Ja tietysti Nike :P

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
Tulee väkisinkin mieleen, että miks helkkarissa pitäs jatkuvasti eri merkkien välillä *****ta? Aina uudestaan ja uudestaan opetella eri merkkien viat ja ominaisuudet? Eikö se riitä, että osaa yhden merkin viat?
tethering holes to their concave windings

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
Tulee väkisinkin mieleen, että miks helkkarissa pitäs jatkuvasti eri merkkien välillä *****ta? Aina uudestaan ja uudestaan opetella eri merkkien viat ja ominaisuudet? Eikö se riitä, että osaa yhden merkin viat?

Onhan se ison talon isännän elkeet kun haukkuu ja huutelee kylillä koneet ja myyjät paskaksi, ja takki auki hyppää seuraavaan kukkaan kunnes sama toistuu. Täälläkin päin muutama sellainen, aika tyypillistä on myös ettei koneiden huoltoihin satsata edes tappirasvan vertaa.. no, ääripään ilmiö, mutta kumminkin.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
Tulee väkisinkin mieleen, että miks helkkarissa pitäs jatkuvasti eri merkkien välillä *****ta? Aina uudestaan ja uudestaan opetella eri merkkien viat ja ominaisuudet? Eikö se riitä, että osaa yhden merkin viat?

My point exactly ! Hyvän koneenpidon perusta lienee se että tuntee koneensa ja sen tekniikan. Jos merkki vaihtuu vaikka kerran 3-5 vuodessa niin näin ei kai voi sanoa ? Ja pelkästään merkkihuollon varaankaan ei voi jättäytyä.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Movado

  • Vieras
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
Tulee väkisinkin mieleen, että miks helkkarissa pitäs jatkuvasti eri merkkien välillä *****ta? Aina uudestaan ja uudestaan opetella eri merkkien viat ja ominaisuudet? Eikö se riitä, että osaa yhden merkin viat?
Viat ? mitkä viat  ???
En käy *****amassa , aina oon saanu ilman maksua  :D ;D ;)
ferkun ominaisuudet ylitti mun hermopaineen siedon

Onhan se ison talon isännän elkeet kun haukkuu ja huutelee kylillä koneet ja myyjät paskaksi, ja takki auki hyppää seuraavaan kukkaan kunnes sama toistuu. Täälläkin päin muutama sellainen, aika tyypillistä on myös ettei koneiden huoltoihin satsata edes tappirasvan vertaa.. no, ääripään ilmiö, mutta kumminkin.

Ferkun myyjän kanssa ollaan edelleen kaverita. Olen tavannut pyytää tarjouksen eri koneista. Ei oo *****amista jos vaihtaa merkkiä  :o

Olen pahoillani jos olen loukannut tunteitanne vaihtamalla  omilla rahoillani ostamani ferkun muuhun merkiin :o  ;)

huoltaa en ehtinyt kun tuli ajettua viimekertaisella ferkulla 200h. 8)

 Taas meni ohi meni molemmat syytökset   :)
Ferkkulle uskollinen en kyllä taida olla onko se muuten *****amista  :o ???

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys

Movado: Kommenttini ei ollut tarkoitettu sinulle, vain mielipiteenä niistä jotka todellakin vaihtavat merkkiä kuin sukkia. OT:tä siis, kiitos ja anteeksi.   ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
    Kenellä on yhdeksän tai enemmän verkuja töissä?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
Tulee väkisinkin mieleen, että miks helkkarissa pitäs jatkuvasti eri merkkien välillä *****ta? Aina uudestaan ja uudestaan opetella eri merkkien viat ja ominaisuudet? Eikö se riitä, että osaa yhden merkin viat?
Ei riitä.Virheistään tulisi massikkamiehenkin oppia ;D ;D :P

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
Tulee väkisinkin mieleen, että miks helkkarissa pitäs jatkuvasti eri merkkien välillä *****ta? Aina uudestaan ja uudestaan opetella eri merkkien viat ja ominaisuudet? Eikö se riitä, että osaa yhden merkin viat?
Ei riitä.Virheistään tulisi massikkamiehenkin oppia ;D ;D :P

***Mistä virheistä?
Kui mää ain olen paras?

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
Tulee väkisinkin mieleen, että miks helkkarissa pitäs jatkuvasti eri merkkien välillä *****ta? Aina uudestaan ja uudestaan opetella eri merkkien viat ja ominaisuudet? Eikö se riitä, että osaa yhden merkin viat?
Ei riitä.Virheistään tulisi massikkamiehenkin oppia ;D ;D :P

***Mistä virheistä?
No vaikka siitä että on ostanut dynamassikan joka on takuuajan pajalla ja sen jälkeen arvoltaan puolessa uuden hinnasta.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
Tulee väkisinkin mieleen, että miks helkkarissa pitäs jatkuvasti eri merkkien välillä *****ta? Aina uudestaan ja uudestaan opetella eri merkkien viat ja ominaisuudet? Eikö se riitä, että osaa yhden merkin viat?
Ei riitä.Virheistään tulisi massikkamiehenkin oppia ;D ;D :P

***Mistä virheistä?
No vaikka siitä että on ostanut dynamassikan joka on takuuajan pajalla ja sen jälkeen arvoltaan puolessa uuden hinnasta.

Kyl tuunaamisesta arvo vain nousee.
Kui mää ain olen paras?

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9769
Vs: M-F asiakas tyytyväisyys
Tulee väkisinkin mieleen, että miks helkkarissa pitäs jatkuvasti eri merkkien välillä *****ta? Aina uudestaan ja uudestaan opetella eri merkkien viat ja ominaisuudet? Eikö se riitä, että osaa yhden merkin viat?
Ei riitä.Virheistään tulisi massikkamiehenkin oppia ;D ;D :P

***Mistä virheistä?
No vaikka siitä että on ostanut dynamassikan joka on takuuajan pajalla ja sen jälkeen arvoltaan puolessa uuden hinnasta.

Keskon touhulla on vaikea saada massikkaa pajalle takuuaikana, kun ei niissä voi olla vikoja ja jos onkin niin ne on pelkkiä "anturivikoja" jotka eivät vaikuta käyttöön  ::) Onneksi kuitenkin keskolla  on joitain osaaviakin sopimushuoltajia.  Tosin ei ehkä ole se jonka puhelinnumero on kirjoitettu huoltovihkoon. Tunne lähentelee luultavasti vieraissa käyntiä, tuntuu se niin hyvältä , kun joku oikeasti tietää mistä on kyse  :P