Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa  (Luettu 3626 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27808
  • vastustan
persuthan ja tämä amerkan persu meinoo että fossiilisilla vaan eteenpäin mutta wärtsilä takoo tulosta ja verotuloja  mitä ympäristöystävällisemmäksi homma pistetään  :o :o :o :o

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/34-wartsila-takoi-kovat-kasvuluvut-mutta-nyt-trump-sotkee-nakymia/43d4a15c-37f7-4220-97ac-ee16c548e9e1
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20989
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
Yksikään Wärtsilän tuote ei ole net zero. Jos ajatellaan, missä hiilidioksidia tupruaa maailmaan, ovat vihreän siirtymän markkinat   Kiinassa, joka on isompi kasvihuonepäästöjen tuottaja kuin Eurooppa ja suuret länsimaat yhteensä. Sinne sitten vihreät moottorit, hiilidioksidin talteenotot ja sähkövarastot hip-hei.

Eurooppa taitaa kohta olla ainoa maanosa, jossa eletään vielä harhassa, että edes net zero olisi mahdollinen 2030-2040, ikiliikkujaa siinä kehitetään.

-SS-

Poropoliisi Hurskainen

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 917
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
Vihreä siirtymä, siinä ei Wärtsilä värähdä eikä kanki kierry.

Fatim Diarra kun lentelee mannerten välisiä, se on aitoa vihreää siirtymää jossa sana on tullut lihaksi. Tai läskiksi.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8022
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
Yksikään Wärtsilän tuote ei ole net zero. Jos ajatellaan, missä hiilidioksidia tupruaa maailmaan, ovat vihreän siirtymän markkinat   Kiinassa, joka on isompi kasvihuonepäästöjen tuottaja kuin Eurooppa ja suuret länsimaat yhteensä. Sinne sitten vihreät moottorit, hiilidioksidin talteenotot ja sähkövarastot hip-hei.

Eurooppa taitaa kohta olla ainoa maanosa, jossa eletään vielä harhassa, että edes net zero olisi mahdollinen 2030-2040, ikiliikkujaa siinä kehitetään.

-SS-

SS servasi Icefarmerin aikas huolella 👍👍👍

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27808
  • vastustan
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
Yksikään Wärtsilän tuote ei ole net zero. Jos ajatellaan, missä hiilidioksidia tupruaa maailmaan, ovat vihreän siirtymän markkinat   Kiinassa, joka on isompi kasvihuonepäästöjen tuottaja kuin Eurooppa ja suuret länsimaat yhteensä. Sinne sitten vihreät moottorit, hiilidioksidin talteenotot ja sähkövarastot hip-hei.

Eurooppa taitaa kohta olla ainoa maanosa, jossa eletään vielä harhassa, että edes net zero olisi mahdollinen 2030-2040, ikiliikkujaa siinä kehitetään.

-SS-

SS servasi Icefarmerin aikas huolella 👍👍👍
mitä mieltä muuten  ss ja pp on, kannattaako suomen tehdä trumpille murtajia jos ne pitää olla jotain persuhenkisiä raskasta polttoöljyä käyttäviä museovehkeitä joita sitten saatetaan joutua pahimmassa tapaauksessa  jopa ostamaan omaan käyttöön :o :o :o :o

eikö mainehaitta suomen telakkateollisuudelle ole jo lähes avain konkursseihin, suomi on kuitenkin luonut maineensa eturivin moottoritekniikalla ja ympäristöystävällisyydellä   :o :o :o :o

Viimeksi muokattu: 05.02.25 - klo:15:21 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
kyllä se vaan tuo vihiriä siirtymä kannattaa
Fatim Diarra kun lentelee mannerten välisiä, se on aitoa vihreää siirtymää jossa sana on tullut lihaksi. Tai läskiksi.

Kähverätä...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅

(BTW: ja Taewan maksaa myös ukon reisule...     :o )
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9454
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
Yksikään Wärtsilän tuote ei ole net zero. Jos ajatellaan, missä hiilidioksidia tupruaa maailmaan, ovat vihreän siirtymän markkinat   Kiinassa, joka on isompi kasvihuonepäästöjen tuottaja kuin Eurooppa ja suuret länsimaat yhteensä. Sinne sitten vihreät moottorit, hiilidioksidin talteenotot ja sähkövarastot hip-hei.

Eurooppa taitaa kohta olla ainoa maanosa, jossa eletään vielä harhassa, että edes net zero olisi mahdollinen 2030-2040, ikiliikkujaa siinä kehitetään.

-SS-

SS servasi Icefarmerin aikas huolella 👍👍👍
mitä mieltä muuten  ss ja pp on, kannattaako suomen tehdä trumpille murtajia jos ne pitää olla jotain persuhenkisiä raskasta polttoöljyä käyttäviä museovehkeitä joita sitten saatetaan joutua pahimmassa tapaauksessa  jopa ostamaan omaan käyttöön :o :o :o :o

eikö mainehaitta suomen telakkateollisuudelle ole jo lähes avain konkursseihin, suomi on kuitenkin luonut maineensa eturivin moottoritekniikalla ja ympäristöystävällisyydellä   :o :o :o :o

Kerros millä tavalla isot laivat kulkevat, jos polttomoottoreita ei saisi olla. Pitäisi palata höyryyn ja käyttää biohiiltä. Että museoon pitää mennä, jos oikein halutaan kyntää meriä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7381
  • karkki vai keppana?
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
Yksikään Wärtsilän tuote ei ole net zero. Jos ajatellaan, missä hiilidioksidia tupruaa maailmaan, ovat vihreän siirtymän markkinat   Kiinassa, joka on isompi kasvihuonepäästöjen tuottaja kuin Eurooppa ja suuret länsimaat yhteensä. Sinne sitten vihreät moottorit, hiilidioksidin talteenotot ja sähkövarastot hip-hei.

Eurooppa taitaa kohta olla ainoa maanosa, jossa eletään vielä harhassa, että edes net zero olisi mahdollinen 2030-2040, ikiliikkujaa siinä kehitetään.

-SS-

SS servasi Icefarmerin aikas huolella 👍👍👍
mitä mieltä muuten  ss ja pp on, kannattaako suomen tehdä trumpille murtajia jos ne pitää olla jotain persuhenkisiä raskasta polttoöljyä käyttäviä museovehkeitä joita sitten saatetaan joutua pahimmassa tapaauksessa  jopa ostamaan omaan käyttöön :o :o :o :o

eikö mainehaitta suomen telakkateollisuudelle ole jo lähes avain konkursseihin, suomi on kuitenkin luonut maineensa eturivin moottoritekniikalla ja ympäristöystävällisyydellä   :o :o :o :o

Kerros millä tavalla isot laivat kulkevat, jos polttomoottoreita ei saisi olla. Pitäisi palata höyryyn ja käyttää biohiiltä. Että museoon pitää mennä, jos oikein halutaan kyntää meriä.
Reaktori ja atomisähköä.
pessimisti ei pety!

seegeri

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2341
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
Purje?

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9049
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
Talvella jääteitä pitkin sitten kun ilmastö kylmenee.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27808
  • vastustan
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
onhan polttomoottoriperämoottorikin niin nolo juttu pärisemässä tyynellä järven selällä että oikein hävetä täytyy joka semmosella tyynen järven selän rauhaa rikkoo kun sähköperämoottorit lipuu äänettömästi ja saateettomasti jos on tuulisähköllä ladattu.

ja taitaapi suomenki paras murtaja mennä lng.llä, ei kai se wärtsilä muuten olisi paras moottori jos ei nämä monipolttoaineajot onnistuesi  ;) :D ;D ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8542
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
onhan polttomoottoriperämoottorikin niin nolo juttu pärisemässä tyynellä järven selällä että oikein hävetä täytyy joka semmosella tyynen järven selän rauhaa rikkoo kun sähköperämoottorit lipuu äänettömästi ja saateettomasti jos on tuulisähköllä ladattu.

ja taitaapi suomenki paras murtaja mennä lng.llä, ei kai se wärtsilä muuten olisi paras moottori jos ei nämä monipolttoaineajot onnistuesi  ;) :D ;D ::)

Kyllä nää Persut on niin pihalla missä nyt mennään. Sitä ei taida edes Trump pysäyttää. Teidän oma Metsä Valio tiukasti mukana vihiriäs siirtymäs.
  Wärtsilän mukaan puolet viime vuonna myydyistä konttilaivoista varustettiin moottoreilla jotka voivat polttaa metanolia.
 Lukekaa tuolta vihiriästä siirtymässä. a' la Metsä Group.
https://www.hs.fi/talous/art-2000010495817.html
En sano kuka servasi ketä. On niin lapsellista.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9454
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
onhan polttomoottoriperämoottorikin niin nolo juttu pärisemässä tyynellä järven selällä että oikein hävetä täytyy joka semmosella tyynen järven selän rauhaa rikkoo kun sähköperämoottorit lipuu äänettömästi ja saateettomasti jos on tuulisähköllä ladattu.

ja taitaapi suomenki paras murtaja mennä lng.llä, ei kai se wärtsilä muuten olisi paras moottori jos ei nämä monipolttoaineajot onnistuesi  ;) :D ;D ::)

Jos nyt jätetään tuo uraani vielä arkilaivoista pois, niin milläs kuljetat liikkumiseen tarvittavan energian mukana laivassa. Taitaa hiilivetyjä olla paikat pullollaan.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8542
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
onhan polttomoottoriperämoottorikin niin nolo juttu pärisemässä tyynellä järven selällä että oikein hävetä täytyy joka semmosella tyynen järven selän rauhaa rikkoo kun sähköperämoottorit lipuu äänettömästi ja saateettomasti jos on tuulisähköllä ladattu.

ja taitaapi suomenki paras murtaja mennä lng.llä, ei kai se wärtsilä muuten olisi paras moottori jos ei nämä monipolttoaineajot onnistuesi  ;) :D ;D ::)

Jos nyt jätetään tuo uraani vielä arkilaivoista pois, niin milläs kuljetat liikkumiseen tarvittavan energian mukana laivassa. Taitaa hiilivetyjä olla paikat pullollaan.

Tietääkseni tuosta hiilidioksiidista ja vedystä tule aivan nestemäistä polttoainetta. Et mikä ongelma taas.

Talepan

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1971
Vs: kyllä se vaan tuo vihreä siirtymä kannattaa
lässyn lässyn lässyn diiba dii

eikö nyt oikein pysy vasara kädessä?

venäläiset uhkaa kinnteistöjäsi?