Ei se oo tuokaan kestävällä pohjalla.
Se olis kestävää, että lopetettais idän kansojen ruokkiminen Suomen veronmaksajien varoilla.
Mahtaako mikään kotieläintuotannon sektori olla nykyään edes omavarainen? Vientitarvetta ei olisi, mikäli kaikenmaailman sepet ja ravintolat käyttäisivät suomalaisia kotieläintuotteita.
Se on tietty selviö, että haluaisit Venäjän ruokkivan meidät.
Koska viimeksi olet käynyt lounas ravintoloissa syömässä? Tänään kävin, kun tarjottiin. Kyllä laatu on muutamassa vuodessa romahtanut ja hinta noussut.
Että semmosta. Kiva että kiinalaisille kelpovaa.
Toissaviikolla kävin Buffassa, kun oli muitakin asioita kaupungissa. Otin neljää eri pizzaslicea, paistettuja perunoita, lihapullia, broilerinkoipia, sitten oliivejä, punasipulia, eri salaatteja. Lautaset on liian pieniä, mutta voi santsata. Kotikaljaa juomaksi ja hyvää oli.
Periaatteessa eijoo lounasravintola.
Buffa on S ryhmää. Myy kaupassa myymättömät kanakoivet Buffassa.
Viime viikolla käytiin Rossossa syömässä pizzat ja hyvää oli, mutta se on ravintola eikä lounasravintola. Lounasravintola on vain sellainen paikka jossa itse lounastat. Mikä ja missä se muuten on?🎅🎅
No Buffa missä minä oon käynyt, niin ei siellä kyllä näy työssä käyviä ihmisiä.
Perheitä tuo lapsiaan syömään, kun eivät viitsi laittaa ruokaa kotona.
Nuo missä työssä käyvät syövät lounastaan on vähän toisenlaista porukkaa.
Aiemmin oli tarjolla usein lohta. Nyt lohi poistunut. Nyt näyttää siltä, että broilerikin poistuu. Tilalle tulee jauheliha, koska sitä saa halvemmalla. Salaatitkin muuttuneet.
Mut kyllähän sillä suolensa täyttää. Veikko Vallinin kuvat Funchalin lounasta 5€ ja olut kuuluu hintaan ovat laadukkaampia. Suomesta taitaa tulla kehitysmaa.