Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe koivistolaiset lennätti mestarin lankaan  (Luettu 9210 kertaa)

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: koivistolaiset lennätti mestarin lankaan
Heikki Pursiainen äsken aamu TV:ssä kommentoi eduskunnan puhemiehen toimintaa.
Henkilö joka on vaatimassa ihmisille vastuuta omasta toiminnasta niin ei vastaa itse omasta toiminnastaan.

Kuinka niin ei vastaa omasta toiminnastaan?

Mieti sitä?  Tai soita Heikki Pursiaiselle mitä tarkoitti.
Onhan tuo Heikki komunisti koska isä oli,,,, eikö niin?

Viimeksi muokattu: 07.01.25 - klo:11:12 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Henkilö joka on vaatimassa ihmisille vastuuta omasta toiminnasta niin ei vastaa itse omasta toiminnastaan.

Mieti sitä?

Toivoisin, että kertoisit.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mieti sitä?

Minä en voi Heikki Pursiainen sanomisia selittää.
Mutta onhan Heikki Komunisti koska isä oli. Eikö niin?

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Heikki Pursiainen vois neuvoa.
https://yle.fi/a/74-20107589

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mieti sitä?

Minä en voi Heikki Pursiainen sanomisia selittää.
Mutta onhan Heikki Komunisti koska isä oli. Eikö niin?

Mistäs helvetistä minä sen tietäisin. Siksi pyysin selitystä, koska jotain väitit ja siteerasit jotain Heikkiä.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Mehän emme voi välttyä pyörittelemästä mielessämme tuota jussin ajoitusta yrittää vetää rahansa pois kiinteistörahastosta, vaalien ajankohtaa ja hallituksen muodostamisen ajankohtaa :-\ :-\ :-\ :-\

herää kysymys oliko jussi vain taetamaton ja matalan äö.n  sijoittaja  vai oliko hän lisäksi tietämätön minkälaesta persujen politiikka tulee pohjimmiltaan olemaan  vai jekuttiko kokoomus ja rkp koko taetamattomana hallinusneuvottelijana pidettyä  persupuoluetta  kokonaisuudessaan :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Mopomies kysyi Eläkelläiseltä kiperän kysymyksen ja jo Eläkelläisen viulu vaikeni.🎅🎅😂

https://youtu.be/gI2iyBChZ-g?si=6jo28Of8DmS3cysg
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mopomies kysyi Eläkelläiseltä kiperän kysymyksen ja jo Eläkelläisen viulu vaikeni.

Mikäs kiperä kysymys tuo nyt oli. Tohtoris mies ei ymmärrä sijoittamisen realiteettiä.
Aika paljon selittää kyllä miksi 1400 tohtoria on työttömänä. Opiskelleet ulos nykymaailmasta. Se olis Jussikin työtön, ellei olis ruvennut persuksi.

Viimeksi muokattu: 07.01.25 - klo:17:44 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
siellä voe jussi napauttaa nuijalla vähän tavallista herkemmin ja  terävemmin pöytään aena rkp.läesten ollessa äänessä  ;) :D ;D 8)

Vain hetkeä ennen koronakriisiä Ålandsbankenin sijoitusneuvoja mainosti hänen mukaansa asuntorahastoa ”riskittömänä ja konservatiiviselle säästäjälle sopivana kohteena”.

Paikalliseen Tapiolan konttoriin tuli nuori innokas ekonoomi. Meinas mun vähät eurot sosialisoida. Esitteli just tuota kiinteistö rahastoa. Ei kyllä napannut. Vaihdoin vakuutuksetkin pois Tapiolasta. Viime keväänä Tapiolasta tuli pyyntö, että voidaanko tehdä tarjous vakuutuksista. Eivät pärjänneet.
 Aleksandria pankista myös halusivat mun vähät eurot. Kävin niiden suklaakonvehdit syömässä.  ;D

Ekonomi, senkin sinä sivistymätön moukka.😿😿😿

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
siellä voe jussi napauttaa nuijalla vähän tavallista herkemmin ja  terävemmin pöytään aena rkp.läesten ollessa äänessä  ;) :D ;D 8)

Vain hetkeä ennen koronakriisiä Ålandsbankenin sijoitusneuvoja mainosti hänen mukaansa asuntorahastoa ”riskittömänä ja konservatiiviselle säästäjälle sopivana kohteena”.

Paikalliseen Tapiolan konttoriin tuli nuori innokas ekonoomi. Meinas mun vähät eurot sosialisoida. Esitteli just tuota kiinteistö rahastoa. Ei kyllä napannut. Vaihdoin vakuutuksetkin pois Tapiolasta. Viime keväänä Tapiolasta tuli pyyntö, että voidaanko tehdä tarjous vakuutuksista. Eivät pärjänneet.
 Aleksandria pankista myös halusivat mun vähät eurot. Kävin niiden suklaakonvehdit syömässä.  ;D

Ekonomi, senkin sinä sivistymätön moukka.😿😿😿

Miks minun pitäisi olla sivistynyt. Hulluna on hyä olla. 😿😿😿
Mut onko kiva olla hullu kapteeni. 😿😿😿

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mopomies kysyi Eläkelläiseltä kiperän kysymyksen ja jo Eläkelläisen viulu vaikeni.

Mikäs kiperä kysymys tuo nyt oli. Tohtoris mies ei ymmärrä sijoittamisen realiteettiä.
Aika paljon selittää kyllä miksi 1400 tohtoria on työttömänä. Opiskelleet ulos nykymaailmasta. Se olis Jussikin työtön, ellei olis ruvennut persuksi.

Edelleen, kuinka niin ei se Jussi vastaa omasta toiminnastaan. Ei se ainakaan ole mieltä osoittamassa missään markkinatalousrakennuksen edessä tai jossain muussa paikassa hakkaamassa syyllisiä.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

Edelleen, kuinka niin ei se Jussi vastaa omasta toiminnastaan. Ei se ainakaan ole mieltä osoittamassa missään markkinatalousrakennuksen edessä tai jossain muussa paikassa hakkaamassa syyllisiä.
ajatellaampa tilanne että kyseisessä jutussa halla-ahon tilalla olisi joku venttiin  nojaeleva maidontuottaja tae vaekka fatin diarra helsingin sanomissa, olemmeko me väärässä jos ajattelemme että mopomiehen ja miksei monen muunkin kone kilkaettaesi aivan eri sävyyn ;) :D ;D ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onneksi Jussilla on rouva pitämässä taloudesta huolta.

Apilas Jr.

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Yllättäen taas mestari syyttämässä muita omista töppäilyistään. Koskaan, missään, persu ei ota vastuuta vaan syyttää muita. Jussi puhuu kyl pehmeitä, jos väittää että asuntorahastoa on markkinoitu riskittömänä. Ehkä kannattaisi antaa akkansa hoitaa tuommoiset käytännön asiat, ja keskittyisi itse kirjoittelemaan näsäviisaita somekommentteja. ;D
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

-Ignea-

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Yllättäen taas mestari syyttämässä muita omista töppäilyistään. Koskaan, missään, persu ei ota vastuuta vaan syyttää muita. Jussi puhuu kyl pehmeitä, jos väittää että asuntorahastoa on markkinoitu riskittömänä. Ehkä kannattaisi antaa akkansa hoitaa tuommoiset käytännön asiat, ja keskittyisi itse kirjoittelemaan näsäviisaita somekommentteja. ;D

Mikä on sellaista hyvää markkinointia, jossa puhuttaisiin riskeistä?