Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 07.01.25 - klo:09:27Heikki Pursiainen äsken aamu TV:ssä kommentoi eduskunnan puhemiehen toimintaa.Henkilö joka on vaatimassa ihmisille vastuuta omasta toiminnasta niin ei vastaa itse omasta toiminnastaan.Kuinka niin ei vastaa omasta toiminnastaan?
Heikki Pursiainen äsken aamu TV:ssä kommentoi eduskunnan puhemiehen toimintaa.Henkilö joka on vaatimassa ihmisille vastuuta omasta toiminnasta niin ei vastaa itse omasta toiminnastaan.
Viimeksi muokattu: 07.01.25 - klo:11:12 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä
Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 07.01.25 - klo:11:00Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 07.01.25 - klo:09:27Heikki Pursiainen äsken aamu TV:ssä kommentoi eduskunnan puhemiehen toimintaa.Henkilö joka on vaatimassa ihmisille vastuuta omasta toiminnasta niin ei vastaa itse omasta toiminnastaan.Kuinka niin ei vastaa omasta toiminnastaan? Mieti sitä?
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 07.01.25 - klo:11:06Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 07.01.25 - klo:11:00Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 07.01.25 - klo:09:27Heikki Pursiainen äsken aamu TV:ssä kommentoi eduskunnan puhemiehen toimintaa.Henkilö joka on vaatimassa ihmisille vastuuta omasta toiminnasta niin ei vastaa itse omasta toiminnastaan.Kuinka niin ei vastaa omasta toiminnastaan? Mieti sitä?Toivoisin, että kertoisit.
Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 07.01.25 - klo:11:08Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 07.01.25 - klo:11:06Lainaus käyttäjältä: Mopomies - 07.01.25 - klo:11:00Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 07.01.25 - klo:09:27Heikki Pursiainen äsken aamu TV:ssä kommentoi eduskunnan puhemiehen toimintaa.Henkilö joka on vaatimassa ihmisille vastuuta omasta toiminnasta niin ei vastaa itse omasta toiminnastaan.Kuinka niin ei vastaa omasta toiminnastaan? Mieti sitä?Toivoisin, että kertoisit.Minä en voi Heikki Pursiainen sanomisia selittää.Mutta onhan Heikki Komunisti koska isä oli. Eikö niin?
Mopomies kysyi Eläkelläiseltä kiperän kysymyksen ja jo Eläkelläisen viulu vaikeni.https://youtu.be/gI2iyBChZ-g?si=6jo28Of8DmS3cysg
Viimeksi muokattu: 07.01.25 - klo:17:44 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 05.01.25 - klo:22:47siellä voe jussi napauttaa nuijalla vähän tavallista herkemmin ja terävemmin pöytään aena rkp.läesten ollessa äänessä Vain hetkeä ennen koronakriisiä Ålandsbankenin sijoitusneuvoja mainosti hänen mukaansa asuntorahastoa ”riskittömänä ja konservatiiviselle säästäjälle sopivana kohteena”.Paikalliseen Tapiolan konttoriin tuli nuori innokas ekonoomi. Meinas mun vähät eurot sosialisoida. Esitteli just tuota kiinteistö rahastoa. Ei kyllä napannut. Vaihdoin vakuutuksetkin pois Tapiolasta. Viime keväänä Tapiolasta tuli pyyntö, että voidaanko tehdä tarjous vakuutuksista. Eivät pärjänneet. Aleksandria pankista myös halusivat mun vähät eurot. Kävin niiden suklaakonvehdit syömässä.
siellä voe jussi napauttaa nuijalla vähän tavallista herkemmin ja terävemmin pöytään aena rkp.läesten ollessa äänessä Vain hetkeä ennen koronakriisiä Ålandsbankenin sijoitusneuvoja mainosti hänen mukaansa asuntorahastoa ”riskittömänä ja konservatiiviselle säästäjälle sopivana kohteena”.
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 06.01.25 - klo:14:22Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 05.01.25 - klo:22:47siellä voe jussi napauttaa nuijalla vähän tavallista herkemmin ja terävemmin pöytään aena rkp.läesten ollessa äänessä Vain hetkeä ennen koronakriisiä Ålandsbankenin sijoitusneuvoja mainosti hänen mukaansa asuntorahastoa ”riskittömänä ja konservatiiviselle säästäjälle sopivana kohteena”.Paikalliseen Tapiolan konttoriin tuli nuori innokas ekonoomi. Meinas mun vähät eurot sosialisoida. Esitteli just tuota kiinteistö rahastoa. Ei kyllä napannut. Vaihdoin vakuutuksetkin pois Tapiolasta. Viime keväänä Tapiolasta tuli pyyntö, että voidaanko tehdä tarjous vakuutuksista. Eivät pärjänneet. Aleksandria pankista myös halusivat mun vähät eurot. Kävin niiden suklaakonvehdit syömässä. Ekonomi, senkin sinä sivistymätön moukka.😿😿😿
Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 07.01.25 - klo:17:25Mopomies kysyi Eläkelläiseltä kiperän kysymyksen ja jo Eläkelläisen viulu vaikeni.https://youtu.be/gI2iyBChZ-g?si=6jo28Of8DmS3cysg Mikäs kiperä kysymys tuo nyt oli. Tohtoris mies ei ymmärrä sijoittamisen realiteettiä. Aika paljon selittää kyllä miksi 1400 tohtoria on työttömänä. Opiskelleet ulos nykymaailmasta. Se olis Jussikin työtön, ellei olis ruvennut persuksi.
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 07.01.25 - klo:17:42Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 07.01.25 - klo:17:25Mopomies kysyi Eläkelläiseltä kiperän kysymyksen ja jo Eläkelläisen viulu vaikeni.https://youtu.be/gI2iyBChZ-g?si=6jo28Of8DmS3cysg Mikäs kiperä kysymys tuo nyt oli. Tohtoris mies ei ymmärrä sijoittamisen realiteettiä. Aika paljon selittää kyllä miksi 1400 tohtoria on työttömänä. Opiskelleet ulos nykymaailmasta. Se olis Jussikin työtön, ellei olis ruvennut persuksi.Edelleen, kuinka niin ei se Jussi vastaa omasta toiminnastaan. Ei se ainakaan ole mieltä osoittamassa missään markkinatalousrakennuksen edessä tai jossain muussa paikassa hakkaamassa syyllisiä.
Yllättäen taas mestari syyttämässä muita omista töppäilyistään. Koskaan, missään, persu ei ota vastuuta vaan syyttää muita. Jussi puhuu kyl pehmeitä, jos väittää että asuntorahastoa on markkinoitu riskittömänä. Ehkä kannattaisi antaa akkansa hoitaa tuommoiset käytännön asiat, ja keskittyisi itse kirjoittelemaan näsäviisaita somekommentteja.