Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olihan päivystyspäätös katkera vasemmistokepulle  (Luettu 1374 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25274
Hallituksen katoyritys kariutui taas.
Kaukana ei olla siitä, jotta ambuanssissa tehdän pienet tikkaukset.
Ensihoitotasoltaan vastaavat jo pientä konkurssikypsää keputerveyskeskusta.
Ja jos ollaan huolissaan yhdenvertaisuudesta, sitten kannattaa muuttaa Mannerheimin tielle, tai lopettaa vinkuminen.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11817

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25274
Kokoomuksessa ei taida tarvita lukea suomenmaasta mitä mieltä saa olla.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75764
kivahan se olis jos etes ampuautossa tikkais pikkuhaavat kun vaan semmoseen pääsis..   sisälle!    mut kun on esim. aivoverenvuoto/tukos ni hyähän siinä lämpimässä lanssissa on maata ja kuunnella kuin se paska tekee lisää patoa..   ja kun tietää et halapa laitoshoito onkii sit sen loppu vuosikymmenen paikka.     ja veronmaksaja sen kaiken maksaa..   mut ei haittaa oppositiokokoomusta enää..