Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe korona!  (Luettu 6985 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
korona!
voihan kettu.   jostain onnistuin saamaan moisen just kun olin hakemassa rokotetta taas tälle talvelle.    on tää kyllä köpsä tauti..    yhtään ei tietä miten tällä kertaa mennään.   ja kuin kauan kestää ja millasena..    maku ja hajuaistit on lepo.   nyt olis hyä syötä ja juota vaikka mitä kun ei mitään makua..      välillä kolottaa joka paikkaa ja sit kohta on ihan hyä olla..   ja sit kuume seilaa sopivasti..   33,4 -39,2 astetta..    ja aamuisin on hirmu ryvitys ennen kuin alkaa henki kiertää!

eniten ketuttaa kun menöö hienot työilmat ihan ketuille.    ja hommat seisoo..

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: korona!
voihan kettu.   jostain onnistuin saamaan moisen just kun olin hakemassa rokotetta taas tälle talvelle.    on tää kyllä köpsä tauti..    yhtään ei tietä miten tällä kertaa mennään.   ja kuin kauan kestää ja millasena..    maku ja hajuaistit on lepo.   nyt olis hyä syötä ja juota vaikka mitä kun ei mitään makua..      välillä kolottaa joka paikkaa ja sit kohta on ihan hyä olla..   ja sit kuume seilaa sopivasti..   33,4 -39,2 astetta..    ja aamuisin on hirmu ryvitys ennen kuin alkaa henki kiertää!

eniten ketuttaa kun menöö hienot työilmat ihan ketuille.    ja hommat seisoo..

Pikaista paranemista Oksalle. Toivottavasti ennen joulua paranet, et kinkku maistuu.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Kannattaa olla hissukseen pari viikkoa ja tehdä vaan välttämättömimmät hommat. Ei mihinkään mettään, ettei iske mitkään ikävät jälkitaudit. Ittellä oli kans alkusyksystä korona ja sen kanssa pärjää, kun ei rasita liikaa itseään. Reilu viikko oli kuumetta, mutta vaan 37,4-38,7. Ibuprofeenilla sitä sai alas. Makuaisti pelas, toisin kuin viime vuoden kesällä. Silloin ei maistanut mitään, mutta olo silloin normaali. Liekö ollut silloin kuumeeton korona tai jotain.

Pikaista paranemista!
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
juuu,  ei paljon pysty rehkimään kun henki loppuu jo  aika nopsaan paalirehun mätössäkin.    mut kait tästä selviää... 

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
juuu,  ei paljon pysty rehkimään kun henki loppuu jo  aika nopsaan paalirehun mätössäkin.    mut kait tästä selviää...

Ookkonää testannut, et on korona. Voi olla myös mykoplasma. Oon senkin kerran sairastanut. Ei jaksa mitään. Henki ei kulje. Kuumetta pitää. Antibiooteilla lähtee.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
covid/infu testi tuon näytti...  mut mistä sen tietää.   mut surkeinta tuossa on kun ei yöllä taho saaha nukuttua kun jalkoja särkee.     joutuu pillerin ottaan et kärsii...

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
On se ihmeellistä, kun joillekkin sen yhden särkylääkkeen ottokin on ihmeellistä ja outoa. Kaikille kerrottava juttu.  Mitä sitten  ::)  Korona tietysti on yhä kait aika paska tauti. Itte oon sairastanut vaan kerran ja muutenkin aika hyvin kiertänyt perhettä, vaikka työ / opiskeluyhteisöissä sitä on ollut. Tosin eipä tuota koskaan tiedä koska taas iskee.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
niiinpä,  ja kerroit että jopa siullakin ollu...   hu keörs?

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: korina!
Oon senkin kerran sairastanut.

No mitäpä seppputeus eijjolis saerastanu...    🎅

Mut olen parantunut. Samaa ei voi sanoa Antisiionistitesantista.🎅

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

Mut olen parantunut. Samaa ei voi sanoa Antisiionistitesantista.

Toevothan että hää paranoo...    🎅

T: Antidesantti
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mut olen parantunut. Samaa ei voi sanoa Antisiionistitesantista.

Toevothan että hää paranoo...    🎅

T: Antidesantti

Nähtävästi antisiionismi on niin paha virustauti et siitä ei parane kuin hauvasa ;)

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
korina!
Nähtävästi antisiionismi on niin paha virustauti et siitä ei parane kuin hauvasa

Taitaap ainaki seppputeus-pereellä olla kysseinen taoti...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sepe.   kuin pitkään se myko sulla kesti?   lekuri tuota sano kans mut miulle ei penisliinejä...  ?????

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
On se ihmeellistä, kun joillekkin sen yhden särkylääkkeen ottokin on ihmeellistä ja outoa. Kaikille kerrottava juttu.  Mitä sitten  ::)  Korona tietysti on yhä kait aika paska tauti. Itte oon sairastanut vaan kerran ja muutenkin aika hyvin kiertänyt perhettä, vaikka työ / opiskeluyhteisöissä sitä on ollut. Tosin eipä tuota koskaan tiedä koska taas iskee.
Noo ne on nuo savolaisukot tollasia hölötimiä että joka juttu väännetään moneen kertaan. Niihan ne tyhjät tynnyrit.........

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sepe.   kuin pitkään se myko sulla kesti?   lekuri tuota sano kans mut miulle ei penisliinejä...  ?????

Siitä on aikaa tommoset parikymmentä vuotta kun sairastin. Kuumetta piteli muistaakseni semmoiset 38. Mitään ei jaksanut tehdä. Kun ei ruvennut menemään ohi niin menin lekuriin. Lääkäri sanoi heti et käyppä röntgenissä. Asia selvisi heti.
Varjostuma keuhkoissa. Antibiootti tehos nopeaan ja pääsin taas hommiin.
   Aika paljon on tullut kuumeessa töitä tehtyä, mut tuo tauti vei voimat.