Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Osoita kirjallisesti edellä mainitulla tavalla sovelluksen käyttö viimeistään 30  (Luettu 1508 kertaa)

kihveli

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Osoita kirjallisesti edellä mainitulla tavalla sovelluksen käyttö viimeistään 30.11.

Siis minne tuo kirjallinen tuotos pitää osoittaa? Kuvakaapauksia lähetetään jonnekkin vai säilytetään jossakin?
Kyse siis Kasvintuhoojien ja kasvitautien seuranta- ja tunnistussovelluksesta.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
hienoa!   taas yksi naula viljelijän arkkuun!    suotta sitä täsmentää kun ei sitä kuitenkaan käytä.

metsajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Osoita kirjallisesti edellä mainitulla tavalla sovelluksen käyttö viimeistään 30.11.

Siis minne tuo kirjallinen tuotos pitää osoittaa? Kuvakaapauksia lähetetään jonnekkin vai säilytetään jossakin?
Kyse siis Kasvintuhoojien ja kasvitautien seuranta- ja tunnistussovelluksesta.

Missä tämä kirjallinen osoitusvaatimus on esitetty?

kihveli

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

kihveli

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Tämänpäivän (20.11.24) Maaseuduntulevaisuudessa sivulla 8 muistilistassa.

Magia

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
On tuo tähän asti ainakin LukeKasKasinkäyttö riittäny.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
On tuo tähän asti ainakin LukeKasKasinkäyttö riittäny.

Mulle ei ihan tuo kaskas auennut näin yhden kesän käytöllä. Mä otan siis kuvan ja arvaan mikä rikkakasvi kyseessä ja tallennan  ;D Tai taisi siinä saada olla arvaamattakin, mutta mitä sitten? Kuvan jälkeen oon yhtä tyhymä kuin ennen kuvaakin.

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Luke Kaskas on mahdollista lisätä havaintoja ja saada muidenkin käyttäjien havainnot näkyviin.

-SS-

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Luke Kaskas on mahdollista lisätä havaintoja ja saada muidenkin käyttäjien havainnot näkyviin.

-SS-
No näin on toimittu, mutta onko tuosta omasta tunnistamisesta sitten jotain hyötyä, jos se ei osukkaan oikeaan? Itte oon kuvaillut puhelimella ja lukulasit tietysti on aina silloin kotona.  :-[

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Siis mistä tuo kuvakaappaus pitää ottaa ? Omista tiedoistako ? Ja sanokaa nyt miten xcoweri 5:lla se otetaan. Joskus niitä tuloo vahingossa, mutta en tiedä miksi.

Magia

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

-SS-
No näin on toimittu, mutta onko tuosta omasta tunnistamisesta sitten jotain hyötyä, jos se ei osukkaan oikeaan? Itte oon kuvaillut puhelimella ja lukulasit tietysti on aina silloin kotona.  :-[
Eiköhän tuossa ole tärkeintä,että olet katsellut rikkaruohoja sillä silmällä.On olemassa kasvintunnistusohjelmia joilla voi tunnistaa rikkaruohotkin,ruokohelpi on tuolla tunnistettu,ohjelman nimeä en kyllä muista.

Härö

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kaskasissa pitänee mennä sieltä vasemmasta ykälulmasta henkilöhahmoa täppäämällä valitsemaan kohta omat havainnot. Sen jälkeen siitä yläreunasta lataa csv muodossa, tässä talleenteessa näkyy omat havainnot ja koordinaatit havainnoille. Mutta pitääkö tämä todiste mihinkään toimittaa, ei kai? Riittänee, että se on pyydettäessä esittää, onko jollain parempaa tietoa?

metsajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Olen yrittänyt jonkun harvinaisemman rikan, ötökän tai taudin bongata noihin havaintoihin ja kuviin. Tuntuu vähän typerältä ilmoittaa joku valvatti, juolavehnä tai ohdake. Niitähän nyt on kaikilla ja kaikkialla, aina ja ikuisesti...

Magia

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olen yrittänyt jonkun harvinaisemman rikan, ötökän tai taudin bongata noihin havaintoihin ja kuviin. Tuntuu vähän typerältä ilmoittaa joku valvatti, juolavehnä tai ohdake. Niitähän nyt on kaikilla ja kaikkialla, aina ja ikuisesti...
Itse olen laittanu määrän mukaan eli mitä näkyvästi on.Jos tarkkaan ilmoittaa,niin sinnehän saa suurinpiirtein kaikki rikat ilmoittaa.

Ruisrypsimohralvehnä

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Helppoa, kun heinän teko. Otat tyttäresi puhelimen, tai pyydät tytärtäsi videokuvaamaan kasvintuhooja apin käyttö. Tallenna video tietokoneellesi ja tarvittaessa esitä video henkilölle, joka sitä pyytää. Pyri tunnistamaan rikkakanan hirssi tunnistusohjelmalla. Silloin suoritus on täydellinen :)