Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vario  (Luettu 2450 kertaa)

makro

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 17
vario
Uskaltaako tuoda saksasta joku 8000h ajetun varion? Alkaako niis oleen mitä vikoja?

Hummer

  • Vieras
Vs: vario
Ihan siitä vaan,mutta miksi noin paljon ajettun,hinta/ käyttötuntmäärät eivät ohdallan lainkaan.
PS täällä eräämliikkeeen vaihtokonekauppis oli erittäin tyytyväinen  päästessään Eräästä fentistä eroon joten en vakuuttuisi.Kyllä niitä yhtä  hyvällä huolenpidolla olevia  venttejä on samoilla tuntimäärillä tarjolla yös Suomesta

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: vario
Siinäpä se onkin että käytettynä portaatonta ei huoli kuin "hullun"
rohkea ja niitä on harvassa.Vaihtoarvo laskee jyrkemmin kuin tavallisella askilla olevan traktorin.Kannattaa kiertää kaukaa käytetyt
portaattomat sillä ne voivat olla varsinaisia miinoja ja niihin remontin teko on tosi kallista.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: vario

 Ei se valtterin keppihelevetin sepityskään ilmaista ole.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: vario
Eihän ne muuten kuin laatikkonsa puolesta ole traktoria kummempia, samanlaisia korjaustarpeita niissä luulisi vanhemmiten olevan kuin muissakin länsikoneissa. Öljytiivisteiden vaihto, sähkökomponenttien vaihto, ruiskutuslaitteiden huolto, ahtimen huolto/vaihto ovat esimerkkejä töistä joita likemmäs 10000 ajettuun koneeseen voi alkaa suunnittelemaan jossain vaiheessa.

Jos osaa itse värkkäillä muutakin kuin öljynvaihdon niin tuommoinen enemmän ajettu kone voi olla sopivalla hinnalla nappiostos. Toki toisaalta siinä voi olla pahimmillaan hajalla monta paikkaa, jolloin aikaa ja rahaa palaa.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Verku

Vs: vario
Uskaltaako tuoda saksasta joku 8000h ajetun varion? Alkaako niis oleen mitä vikoja?

Osaatko sinä tai joku jonka huolit kaupoille puhua saksaa?

Jos et niin unohda koko juttu.

Jos puhut, niin hyppää koneeseen ja käykää kattomassa, jos hyvä niin hommaa liikkeen kautta lavetti ja vedätä se satamaan ja AJA se laivaan (Rahti menee metrien mukaan), satamasta suoraan tulliin ja sitten kotia kohti omalla tyylillä.

Lentolippu ei päätä huimaa ja pysyy kulut muuteski matalana.....
Kypsä tapaus

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: vario
Ihan siitä vaan,mutta miksi noin paljon ajettun,hinta/ käyttötuntmäärät eivät ohdallan lainkaan.
PS täällä eräämliikkeeen vaihtokonekauppis oli erittäin tyytyväinen  päästessään Eräästä fentistä eroon joten en vakuuttuisi.Kyllä niitä yhtä  hyvällä huolenpidolla olevia  venttejä on samoilla tuntimäärillä tarjolla yös Suomesta

kerro tarkemmin millainen fendt oli kyseessä?

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: vario
Mitkään kuluttajansuoja ja vaihtokonetakuu ei toimi tuolta ulkomailta oikein mitenkään ainakaan yksityiselle ostajalle. Paljon ei sopisi maksaa.