Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Bottas  (Luettu 344 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10128
Bottas
Voiko jostain ihmisestä saada enemmän spekulatiivisiä uutisia kuin tuosta Valtsusta. Joskus jatkaa, joskus vaihtaa tallia, joskus untuvikko vie paikan. En sen kummemmin oo tilannetta seurannut mutta aina on viikset kuvattuna aloitusnäytöllä . Nyt taitaa vaihtoehdot olla vähis, kun ainut paikka on Sauberilla ja kieltäytyi jo pelkästään vuoden sopimuksesta. Eli Oksan kans eläkkeelle  8)

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3723
Vs: Bottas
Klic klic...

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8477
  • Never Trust a Hippy
Vs: Bottas
Bottas meinaa, että Audi tykkää schimanskimaisista viiksistä, kun on saksalaanen firma. Mahtaisko Bottaksen kannattaa laittaa myös lederhosenit jalkaan?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 67689
Vs: Bottas
vieläkö tuo ajaa?    ja ehän miä eläkkeele jää..

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12406
Vs: Bottas
myös lederhosenit jalkaan?
Plus kartion mallinen tuohireppu ja pitkä vaellussauva (1 kpl).

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Bot tas
Ei muuta ku Ameriikan vormuloita seuraavaksi ajamhan...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10128
Vs: Bottas
Ny mun aloitussivulla oli kaksi eri uutista siitä, että bottas jatkaa Sauberilla ensi kauden. Nyt sitten kait alkaa päivittäiset spekulaatoit , että jatkaako se Audilla vuonna 26. Minkähän tähären mun aloitussivu on niin pirun kiinnostunut Valtsusta, kun minä en oo. Tosin ei mua haittaakkaan jos ura jatkuu. Tosin paljon epämiellyttävimpiä on ne uutiset, joista oli justiinsa ollut puhetta perhepiirissä jonkun sellaillessa puhelinta. Näitäkin tapahtuu lähes päivittäin.