Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe orpon esiintyminen ykkösaamussa  (Luettu 1015 kertaa)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
orpon esiintyminen ykkösaamussa
oli kyllä mielenkiintoinen haastattelu, ei uskoisi että äänessä pitäisi olla itse orkesterin johtajan, laivan kapteenin eli itse pääministerin. nythän kansalle välittyi kuva kylmissään  ja peloissaan myrkyssä tärisevästä matruusista :o :o :o :o

miten se orpo sanoi laman taittamisen keinoistakin, sanoiko että minä tiedän ja toivon että nämä hallituksen toimenpiteet toimii  :o :o :o :o

samanlaista kaartelua ja kiertelyä kun toimittaja kysyi persujen kaksoisviestinnästä orpon dei-koulutuksia kohtaan :o :o :o :o

tämähän vain vahvistaa meillä jo ennestään ollutta kuvaa, kokoomuslaiset pystyy hallituksessa toimimaan jollain lailla  tol*****sesti vain vahvan pääministerin ohjauksessa. muistamme lipposen ja sipilän hallitukset 8) 8) 8) 8)

käykäähän kuuntelemassa maan mainiosta yle areenasta.

Viimeksi muokattu: 01.09.24 - klo:22:30 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: orpon esiintyminen ykkösaamussa
oli kyllä mielenkiintoinen haastattelu, ei uskoisi että äänessä pitäisi olla itse orkesterin johtajan, laivan kapteenin eki itse pääministerin  pääministerin

miten se orpo sanoi laman taittamisen keinoistakin, sanoiko että minä tiedän ja toivon että nämä hallituksen toimenpiteet toimii  :o :o :o :o

samanlaista kaartelua ja kiertelyä kun toimittaja kysyi persujen kaksoisviestinnästä orpon dei-koulutuksia kohtaan :o :o :o :o

tämähän vain vahvistaa meillä jo ennestään ollutta kuvaa, kokoomuslaiset pystyy hallituksessa toimimaan jollain lailla  tol*****sesti vain vahvan pääministerin ohjauksessa. muistamme lipposen ja sipilän hallitukset 8) 8) 8) 8)

Nyt meillä on oikeesti Toivo Talkoot.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: orpon esiintyminen ykkösaamussa
mutta mitä PITÄISI tehä ?     kun ei muiltakaan löyty kuin vanahaa keinoa jota ei enää voi käyttää..    tämä hallitus ei devalvoi!!