Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe jasperi servaa kokoomuksen  (Luettu 1213 kertaa)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
jasperi servaa kokoomuksen
onkohan noella kokoomuksen edustajilla voemassa oleva ajokortti kun tuo äänestäminen tuntuu heille olevan poikkeoksellisen haaastavaa, aena on napit sekasin   vae onko kyse tietoisesta äänestöjien harhaottamisesta ja kaksilla rattaella ajosta :o :o :o :o

– Useat kokoomuksen kansanedustajat äänestivät eduskunnassa asiasta kertomansa mukaan "vahingossa väärin", ja purot jäivät suojelun ulkopuolelle. Asiaan luvattiin palata ja virhe korjata, mutta mitään ei ole tapahtunut sen korjaamiseksi, Pääkkönen kommentoi.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/536bd9e9-eee3-4d8f-85d5-7221525aa31b

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Töveli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: jasperi servaa kokoomuksen
Jasperit ja Kertut ynnä muut Mannerheikin katupitsoista pitävät voisivat aloittaa sen virtavesiprojektinsa suurimmasta raiskauksesta Suomen historiassa eli Kemijoesta. Siitä vaan dynamiitit patoihin, simpukat soikoon. Nämä muut ovat pelkkää kynsillä kaivua kun laahakauhakonetta olis tarvis.

Jasperin suunnittelemassa ultraluksuslomakohteessakin sitten ymmärretään että simpukoiden takia sähkön käyttö on sallittua vain silloin kun tuulee tai paistaa, muutoin voi sheikin lukulampussa olla himmeähkö valo.

Pode

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Moi.

Minulle ei ainakaan avaudu se, miksi joku näyttelijä mielipiteineen jaksaa jotakuta kiinnostaa sen enempää kuin Jamppa -82 kaduntallaajan mielipide.

Näyttelijän ammatti ja julkisuus ei tee henkilöstä kaikkien alojen asiantuntijaa. Sama koskee laulajia, urheilijoita, elokuvaohjaaja...

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Moi.

Minulle ei ainakaan avaudu se, miksi joku näyttelijä mielipiteineen jaksaa jotakuta kiinnostaa sen enempää kuin Jamppa -82 kaduntallaajan mielipide.

Näyttelijän ammatti ja julkisuus ei tee henkilöstä kaikkien alojen asiantuntijaa. Sama koskee laulajia, urheilijoita, elokuvaohjaaja...

Ei tee ajokoneen kuskin koulutus luonnonsuojelijaa.

Pode

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Moi.

Ei tee ajokoneen kuskin koulutus luonnonsuojelijaa.

Moi.

Eipä ajokoneen kuljettaja ole itsestään sellaista kuvaa antanutkaan. Toisin kuin nämä näyttelijäkoulutuksen saaneet jasperit ja jasperit ja joonatanit. : ))

Töveli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Luonnonsuojelijaksi voi ryhtyä kuka vain vaikka heti, ajokonekuskiksi ei. Mikkelissä ollaan onneksi jo etukenossa tässäkin kun Umppi vähentää tuotantoa. Kun ennallistetaan ne kaskikoivikot ja Etelä-Suomen metsät niin vesistöt pääsevät toipumaan sielläkin. Vaneria kyllä saadaan ulkomailta.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
käökäähän kuuntelemassa maan mainion ylen areenasta minna pyykön ohjelma raakku on mustionjoen uhanalainen helmi.

aukeaa kissanpoikien silmät tälle oikeistohallituksen kaksinaesmoraalille  :'( :'( :'( :'(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ikijääpää näkee jokapaikassa Kokoomuksen, mutta lienee konetta ajaneen ilmiselvä kepu.
Luku ja ymmärrystaidoton, jolle laki ja suositus vain johtajien heittämiä kapuloita rattaisiin.
Ja lienee metsäkoneyhtiökin keputaustainen.
Ainakin säälittävästi mennään ison metsäyhtiön selän taakse piiloon, ottamatta itse vastuuta tekemisistään. Siis ilmiselvää kepuloisuutta.

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ikijääpää näkee jokapaikassa Kokoomuksen, mutta lienee konetta ajaneen ilmiselvä kepu.

Ja sinä saatanan pässi näet joka paikassa Kepun🤣🤣🤣

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta aatelkaapas millanen olis ollu metian riemu:   kun tuo juttu oli tullu selväks kone kuskille niin tämä olis ottannu koneen työkalulaatikosta pistoolin,  jota piti varalla supien takia, ja ampunut aivonsa mäkeen, - kuten kunnon kokoomuslainen tekis!

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tässä keississä parasta jotta kepulandiassa.
Muutoin suomenmaata ja maastullia myöden kirkumista vastuuttomuudesta ja ahneudesta.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mut onko kokoomuslandiassa etes mettiä myytäväks?   

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Luku ja ymmärrystaidoton, jolle laki ja suositus vain johtajien heittämiä kapuloita rattaisiin.
Ainakin säälittävästi mennään ison metsäyhtiön selän taakse piiloon, ottamatta itse vastuuta tekemisistään. Siis ilmiselvää kepuloisuutta.
eemeli kyllä itse hyvin mielellään kepulaisissa asiayhteyksissä  on käöttäänyt jo tavaramerkikseen muodostunutta  orkesterin johtaja vertausta...siinähän orkanisaation johtajan vaastuu ylettyy ihan ruohonjuuritasolle :o :o :o :o

mikäs helvetin kokoomuskammo muka mulla on kun jasperi yksiselitteisesti näin sanoo.

– Useat kokoomuksen kansanedustajat äänestivät eduskunnassa asiasta kertomansa mukaan "vahingossa väärin", ja purot jäivät suojelun ulkopuolelle. Asiaan luvattiin palata ja virhe korjata, mutta mitään ei ole tapahtunut sen korjaamiseksi, Pääkkönen kommentoi.

mutta mietitäämpäs sitte porukalla tuota eemelin konekuskin syyllistämistä.

jos oikein ymmärsin niin jos tuosta purosta ei ajeta yli niin ylityspaikalle olisi noin 20 kilometriä.

meillähän on epäilys että jo  ostomies on hieman kynsinyt päätänsä ja miettinyt miten tuolta saadaan puut pois, mehän ymmärrämme että pitää ostaa muitakin puita melkoinen kasa jos pystymettään vedetään ajouraa kymmeniä kilometrejä...muutamalta isännältä on varmasti kohteliasta lupakin kysyä vaikka kulkuoikeus on osoitettu ;) :D ;D 8)

Viimeksi muokattu: 25.08.24 - klo:09:22 kirjoittanut icefarmer

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eemeli kyllä itse hyvin mielellään kepulaisissa asiayhteyksissä  on käöttäänyt jo tavaramerkikseen muodostunutta  orkesterin johtaja vertausta...siinähän orkanisaation johtajan vaastuu ylettyy ihan ruohonjuuritasolle :o :o :o :o

mikäs helvetin kokoomuskammo muka mulla on kun jasperi yksiselitteisesti näin sanoo.

jos oikein ymmärsin niin jos tuosta purosta ei ajeta yli niin ylityspaikalle olisi noin 20 kilometriä.

meillähän on epäilys että jo  ostomies on hieman kynsinyt päätänsä ja miettinyt miten tuolta saadaan puut pois, mehän ymmärrämme että pitää ostaa muitakin puita melkoinen kasa jos pystymettään vedetään ajouraa kymmeniä kilometrejä...muutamalta isännältä on varmasti kohteliasta lupakin kysyä vaikka kulkuoikeus on osoitettu ;) :D ;D 8)

Tuolla salkkarisakulla ei ole muuta mielessä kuin se, että pääsee kiduttamaan kaloja kätsändriliis -kalastuksella. Jos ei saunaan saada FSC puuta, niin ostetaan venäjältä, koska sieltä saa mitä vaan.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Et siis itse enää hahmota kirjoituksiasi.
Yötä päivää Kokoomus sitä Kokoomus tätä.
Niin kuin tämäkin aloitus jasperi servaa Kokoomuksen.
Mistä ihmeestä löydät tähänkin yhteyden Kokoomukseen, muuten kuin Kokoomusfobiasi kautta.