Pitkästä aikaa aattelin kirjotella, kun tuli mieleen tälläinen mahdollinen tapahtumasarja ,joka voi mielestäni toteutua,aloitetaan siitä että paljonko billy gatesi omistaakaan maata ?ja miksi hän haluaa omistaa?viljeleekö ihan ite? no ei,miksi sitten on ostellut?koska se joka hallitsee maata on vahvoilla varsinkin erilaisten kriisien sattuessa,ja miksi sitten venäjä haluaa valloittaa mustan mullan alueita?samasta syystä,ja myöskin siksi että ukrainan maaomistusta alkoi olla liian paljon deepstaten hallussa,mietitäämpä miten amerikka olisi reagoinut vastaavassa tilanteessa jossa venäjä olisi hankkinut vastaavalla tavalla omistusta tai suunnitellut sotilasliittoa meksikon kanssa (kuten amerikka suunnitteli ukrainan liittämistä natoon) tai onhan siitä jo esimerkki,kuuban ohjuskriisi,sen voitte itse kooklettaa ,no nyt meni liian paljon sivuraiteelle,mutta se skenaario mitä luulen tapahtuvan isoille maatiloille on se että ajetaan pikku hiljaa maatilojen kannattavuutta alas valtiovallan toimesta,niin sillä keinolla saadaan omistajat myymään tilansa ,varsinkin kun velkaa alkaa olla liikaa,ja ostaja tarjoaa mahdollisuutta päästä velattomaksi,ja ehkä vähän tienaamaankin kaupassa,vaihtoehtona on konkurssi tms, viljelijähän on jo tehnyt "likaisentyön"valmiiksi, eli ostellut pienempiä tiloja itselleen,ja laajentanut tilaansa osin maineensa? avulla,ja tähän saumaan sijoittajat haluavat iskeä,koska moniko myisi oman tilansa jollekin kansainväliselle sijoitusyhtiölle?ei monikaan,eli tästä voidaan tulla siihen tulokseen että älä myy/vuokraa maitasi sille suurimmalle tilalliselle,vaan suosi perheviljelmäkokoista maatilaa,sillä niillä on parhaimmat mahdollisuudet selvitä kaikenlaisista kriiseistä esim,alkaa urakoimaan sivuelinkeinona tai mennä lisätienestiin tilan ulkopuolelle,ja vielä sellainenkin välihuomio että tästä omalta lähialueelta on n,15! maatilaa vuokrannut maansa sille isolle ,vaikka pienemmät tilatkin olisivat tarvinneet lisämaata ja saman vuokran olisivat todistetusti maksaneet!periaate näyttää olevan pääsääntöisesti se että naapurille ei ainakaan vuokrata,koska silloin vuonna 1837 naapuri sanoi isoisoisoisälle pahasti!!yksikin isäntä sanoi että tuolla suurfarmarilla on niin hyvät/isot koneet että vuokrasin maani sille?
?olipas sepustus,ja en jaksa korjailla tekstiä ja olen aika väsyksissä,nyt nukkummaan,,,,,,,,,,