Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Millai tää nyt on mahdollista  (Luettu 845 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Millai tää nyt on mahdollista
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/e0dd7940-72dc-43b2-beeb-219cfe367cbf

Mutta ei hätää.
maastulli löytää varmasti maailmalta kolkan uutisoitavaksi, missä korjataan ennätyssatoa, tai ainakin odotetaan ennätyssatoa tai edes kylvetään ennätyssato mielessä.
Jokainen joka seurannut euroopan tämän vuoden sääolosuhteita, on tuon asian tiennyt jo kauan sitten.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Millai tää nyt on mahdollista
Artikkelissa myös kesällä kohonneista lannoitteiden raaka-ainehinnoista, lannoitekaupan pysähtyneen.
Täällä viljelijät ostokiimassaan, mulle mulle, maksoi mitä maksoi, jotta olen eturivin viljelijä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
täällä taas moni jättää koko moisen paskan ostamasta...  kun ei kerran voi kunnolla kauppaa käytä.      mut tuoko oli se siun isoin "ilo" ??

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Artikkelissa myös kesällä kohonneista lannoitteiden raaka-ainehinnoista, lannoitekaupan pysähtyneen.
Täällä viljelijät ostokiimassaan, mulle mulle, maksoi mitä maksoi, jotta olen eturivin viljelijä.
Eemeli rehentelee, ettei ole eturivin viljelijä vaan sulle sulle takarivin viljelijä.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
" viljelijä" ??   ei kait nyt sentäs?? ::)

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Joo, lainausmerkit unohtu. ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

pice

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eihän siitä ole montakaan vuotta kun puhuttiin ostopanosten kilpailuttamisen tärkeydestä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
juuuu,   se on nykyään menneen talven lumia.   eihän ole ketä kilpailuttaa.   poijjat sopii hinnat jo keskenään..    det praa!!