Samaan laatikkoon saa 2 v takuun eri merkissä.
Huoltopäälikkö oli ystävälle sanonut kun omaa 7830 konetta korjautti, maassa on traktoreita joissa on jopa neljäs laatikko sisällä.
6000 sarjassa tavallisesti vaihdetaan tehdaskunnostettu zf takuulaatikko, eli ostavat nämä jd vanhat sisään epäkuntoisina.
Noi laatikot palautetaan siksi kokonaisina että ZF:llä saisivat tietoa vian aiheuttajista. Yleensähän niistä on joku O-rengas pettäny...
Mites muuten muiden merkkien laatikko murheet hoidetaan?
Miksi pitää olla laatikko joka ei takuuaikanakaan kestä? Koeteltu perustekniikka on sitä millä tehdään halvalla tulosta vuodesta toiseen. Minkä arvoinen on kymmenvuotiaana traktori josta loota hajoo kerran vuores?? Sulattoonhan se joutuu ja valmistaja saa myytyä lisää koneita.
veli puhuu viisaita, vielä ko kerran pääsis ostaan originellin, perinteisen, tehdasuuden 8400sen valtun, ni pitäsin ko kukkaa kämmenellä
Ajaijaijai!! Sillä ei malttaisi likaisia hommia tehdäkään. Aina vaihtaisin suodattimet ja öljyt ajallaan ja pellitkin vahaisin. Vaan kun on vain noita käytettyjä halpiaiskoneita viisinumeroisilla tunneilla.
tuli muutes eka laatikko remppa 8400:een 15400h kohalla. meni pikavaihteen pakat. johtu tosin siitä kun putos järvenrantaan (takapyörät veden alla,keula jään päällä)
vaikka vaihoin öölit ja suodattimet niin silti jäi vettä laatikkoon=pinnat läks pakoista.
hammaspyörät,ym oli kun uudesta koneesta silmämääräsesti katottuna.