Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe keksikö demarit itse vai auttoiko kepulaiset  (Luettu 1077 kertaa)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Ajatellaampa tilanne että olet kokoomuksen eurovaalikampanjan toiminnanjohtaja, puolilta päevin takana on juuri nautittu etelän viljanviljelijän jäsenmaksuilla kustannettu lounas miseliiniravintolassa  aperitiiveineen ja viineineen, jälkiruuaksi liekitettyä  jäätelöä, vähän parempaa kultakatriinaa ja konjakkia. takaisin puoluetoemistolle sähkötaksimersulla.

työhuoneessa sitten nojaudut tyytyväesenä nahkatuolissa taaksepäin, nostat jalat pöydälle ja  kaivat sikarin ja kultaisen sytkärin laatikosta ja nautinnollisin ilmein sytytät sikarin miettien kuinka hyvin vaalikampanja on mennytkään. puolueen uusi piirun verran äärioikeoston ja rasistien kanssa flirtaeleva linja tuntuu uppoavan yllättävänkin hyvin varsinkin puolueen köyhimpien äänestäjien segmentiin jotka tuntuu leijonan lailla puolustavan puolueen linjaa eri keskustelupalstoilla. liberaalit kaupunkilaisetkin tuntuvat olevan varovaisen hyväksyvällä kannalla.

paksuja savuja kattoon  puhallellen silmät kiinni  kuuntelet syrjäkorvalla  radiota kunnes kuulet yhtäkkiä  sieltä jotain mikä saa vatsassa rauhassa velloneet konjakit, kahvit liekitetyn jätelön palopartikkelit syöksymään korkealle ylös roukatorveen, olo on yhtä tukala kuin orpolla aekoinaan apteekin tiskillä.

minkälaista ympäristö ja ilmastopolitiikkaa euroopan unionin pitäisui tehdä, tätä kysyn tänään kolmelta eurovaaliehdokkaalta, tämä on politiikkaradio ja minä olen linda pelkonen. tervetuloa politiikkaradioon kokoomuksen pitkäaikainen europarlamentaarikko sirpa pietikäinen, keskustan eurovaaliehdokas venka kajan ja vihreiden timo huhtamäki kuuluu radiosta.

MITÄ V,,,A PIETIKÄINEN TEKEE TUOLLA.

sirpa pistelee parastaan, ensimmäisenä servataan puolueen ilmastolinja aivan liian vaikuttamattomana ja kunnianhimottomana, pietikäinen antaa yksiselitteisesti ymmärtää että puolueen linjaa tullaan ehdottomasti kiristämään tulevalla vaalikaudella kunnianhimoisempaan suuntaan.

seoraavaksi pietikäinen  antaa ymmärtää kokoomuksen nykyjohdossa istuvan suurilta osin  amaattitaidottomia  light-persuja jotka vallankiimoiussaan ovat myyneet oikean kokoomusaatteen. pietikäinen antaakinn varsin selvästi ymmärtää että hän puolueen hengellisenä johtajana edustaa puolueen virallista linjaa.

nämä light persut pietikäisen mukaan vain vahvistaa hänen kaltaistensa oikeiden kokoomuslaisten arvovaltaa vähän samaan tapaan kuin ranta-roleksit tuo tunnettavuutta aidoille rolexeille

Vielä kun pietikäinen yksiselitteisesti kertoo eoroopan kokoomuksen yksiselitteisesti pyrkivän yhteistyöhön keskustan kanssa antaen kylmasti pakit laitaoikeistolle alkaa vaalipäällikön puhelin soida raivoisasti, näytöllä vilahtelee jatkuvasti orpon, häkkäsen, kokon, purran, mykkösen, halla-ahon ja monen kokoomuksen päärahoittajan nimi.

pietikäinen ei sen sijaan tunne radiossa armoa. persuja ja laitaoekeostoa hyökytetään armottomasti.

käökäähän taas kuuntelemassa  maan mainion  ylen tiistain  politiikkaradio, riittää taas iloa tai hikipisaroita puoluekannasta riippuen  pitkäksi aekaa  ;D ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 05.06.24 - klo:04:15 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: keksikö demarit itse vai auttoiko kepulaiset
tuo sirpan viesti on aika tylyä joillekin vähemmistöille...   mut mitä kettua varten suomessakaan pitää jotain luuseria tukea..?    jos ei pärjää ni sit vaan kiertoon..

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
onhan tämä demareilta hieno ele kutsua pietikäinen  haastatteluun juuri vaalien alle mutta mietitäämpäs nyt porukalla mitä on pietikäisen ohjelmaan  päätymisen  taustalla.

jos normaalisti maalaisjärjellä ajattelemme niin äkkiä kuvittelisimme että kokoouksessa on tehty suurin piirtein kaikki että pietikäinen saadaan pidettyä mahdollisimman näkymättömissö ja taostalla.

jos pietikäinen oli kokoomuksen luvalla tai jopa lähetettynä ohjelmaan on se täydellinen pyllistys kokoomukselta etelän viljanviljelijää ja yleenssäkin luonnosta elantonsa hankkivaa kokoomuslaesta yrittäjää kohtaan.

jos taas pietikäinen oli omin luvin menny ohjelmaan osoittaa se kokoomuspuolueen täydellistä johtajattomuutta ja hajanaesuutta kun  yhden ehdokkaan annetaan näen vetää puolueen johto kölin ali ja mennä ohi puolueen linjan noukkimaan helsingin äänestäjät kuin rusinat pullasta :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eihän nyt puolue voi jotain ehokasta estää haastamasta kun ei etes maksa tukea ...      ja mitä sitä nyt tukemaankaan kun ei net kuiteskaan puolueen linjaa aja....

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
jos pietikäinen oli kokoomuksen luvalla tai jopa lähetettynä ohjelmaan on se täydellinen pyllistys kokoomukselta etelän viljanviljelijää ja yleenssäkin luonnosta elantonsa hankkivaa kokoomuslaesta yrittäjää kohtaan.

Jepz, sanos muuta + erittäin pienet sille...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
mietitäämpäs oikein porukalla minkälaest on yhteistyö kokoomuspuolueen ja pietikäisen välillä jos hää menee läpi :o :o :o :o

vetääkö pietikäinen eoroopassa täysin omaa linjaansa välittämättä laesinkaan mitä light-persut kotimaassa edellyttää, saatikka sitte että sirpa kuuntelisi essayjahia :o :o :o :o