Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paarmat?  (Luettu 2139 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11759
  • Never Trust a Hippy
Paarmat?
Perhosia, hyttysiä, mäkäriä ja jopa sudenkorentojakin on jo näkynyt.

Onko joku nähnyt jo paarmoja nyt toukokuussa? :D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: Paarmat?
ite en itkoitakaan nähny mut nou noilla rantatontti on sanonu et itikoita ihan hyin....   kuin mahtaa sepellä??

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12850
Vs: Paarmat?
Perhosia, hyttysiä, mäkäriä ja jopa sudenkorentojakin on jo näkynyt.

Onko joku nähnyt jo paarmoja nyt toukokuussa? :D

https://youtu.be/677rlIRH74w?si=N35Gr0aSn_nTOdki

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4778
Vs: Paarmat?
kertoivat että persporvarilla on perskärpäsiä.puskissa kun kyttäilee hamonen korvissa.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12850
Vs: Paarmat?
kertoivat että persporvarilla on perskärpäsiä.puskissa kun kyttäilee hamonen korvissa.

Katos, vanha hinttitransu saapui korkokengät kopisten, näitkö poikamiehiä, vanha runkkari?

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12215
Vs: Paarmat?
Paarma on pistäny pers'porvaria persieseen.  ;)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: Paarmat?
joko senkin paisen oot kerinny kierrellessäis kattoa?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Paarmat?
Paarma on pistäny

Kaapuntilaspoijalle (Jäkkiin) tietoksi: paarma ei pistä...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12850
Vs: Paarmat?
Paarma on pistäny pers'porvaria persieseen.  ;)

Joo. Kyllä. Sepe on persemiehiä.

 Varmaan sen takia erosikin ekasta muijastaan, kun ei saanut mieltymyksiään toteuttaa hänen kanssaan.

😿😿😿

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: Paarmat?
onko nykynen sit sen näkönen että ei naamatusten pysty?

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12850
Vs: Paarmat?
onko nykynen sit sen näkönen että ei naamatusten pysty?

Tällä kertaa jätän kommentoimatta 😉

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12215
Vs: Paarmat?
onko nykynen sit sen näkönen että ei naamatusten pysty?

Jos joskus nuorempana on tehnyt virheen, niin eikö se ole syytä korjata.
Sulla on sillä tavalla hyvä sauma, että et ole tehnyt virhettä.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12850
Vs: Paarmat?
onko nykynen sit sen näkönen että ei naamatusten pysty?

Jos joskus nuorempana on tehnyt virheen, niin eikö se ole syytä korjata.


Oot tehnyt paljonkin virheitä. Enkä tarkoita pelkästään poliittista ideologiaasi, joka huipentuu ryssien passaamisvimmaan.

😿😿😿

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12215
Vs: Paarmat?
onko nykynen sit sen näkönen että ei naamatusten pysty?

Jos joskus nuorempana on tehnyt virheen, niin eikö se ole syytä korjata.


Oot tehnyt paljonkin virheitä. Enkä tarkoita pelkästään poliittista ideologiaasi, joka huipentuu ryssien passaamisvimmaan.

😿😿😿

Sun isäs on tehnyt suuren virheen. 😿😿😿 Ja äitis vielä suuremman. 😿😿😿

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12850
Vs: Paarmat?
onko nykynen sit sen näkönen että ei naamatusten pysty?

Jos joskus nuorempana on tehnyt virheen, niin eikö se ole syytä korjata.


Oot tehnyt paljonkin virheitä. Enkä tarkoita pelkästään poliittista ideologiaasi, joka huipentuu ryssien passaamisvimmaan.

😿😿😿

Sun isäs on tehnyt suuren virheen. 😿😿😿 Ja äitis vielä suuremman. 😿😿😿

Puhumattakaan sinun esivanhemmistasi. Punakaartilaisia, diktatuurin ja kommunismin kannattajia.

 No, eipä ihme, että sinusta tuli osaamaton punikki, joka ei saanut edes peltoplänttejään kasvamaan viljaa.

Pajukkoa kasvaa , ja isäsi kääntyilee haudassaan kun poika tyhmyyttään vetää lokaan isiensä raskaan työn tulokset.