Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe eemelin kirjoitukset  (Luettu 387 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7735
  • Never Trust a Hippy
Vs: eemelin kirjoitukset
Eemeli ihailee demareiden maataloustukien leikkausohjelmaa ja ehkäpä siinä olisi ratkaisu Mopomiehen ongelmaankin. Näyttää vähän siltä, ettei tämä hallitus taida puuttua riittävän kovalla kädellä maitotukiin, joten kannattaa panostaa seuraavaan hallitukseen ja toivoa, että demarit olisivat siinä.

Eli suosittelen Mopomiehelle demareiden, vasemmistoliiton tai vihreiden äänestämistä. Nuo tahot saattaisivat ottaa maitotuet käsittelyyn valtiotaloudellisesta näkökulmasta ja ratkaista siten Suomen velkaongelma. Sitten kun Mopomies äänestäisi noita puolueita vaaleissa, niin hänen ei tarvitsisi enää jossitella vaan voisi todeta, että on tehnyt ainakin itse kaikkensa maitotukien alasajamiseksi.

Mieli olisi kevyt äänestämisen jälkeen. :D
Syyllinen kun tullu järkiinsä. Se on demarit tissinkoittajan ystävä. Eihän kokoomus maitoa juo.
:D :D  En taida olla tissinkoittajana ihan suurin tukileikkausten kannattaja.

Yritin neuvoa Mopomiestä siinä, että demaripiireissä voi olla valmiutta liikahtaa maitotukien leikkaamisen suuntaan. Sehän on myös yksi syy, että itse olet demari.

Mopomies on siis demari maitotukien leikkauksissa, mutta sinusta Eläkelläinen tulee persu, kun otetaan käsittelyyn ruotsinkielisen Pohjanmaan terveyskeskusten päivystykset ja pakkomielle niiden lakkauttamiseksi.


Viimeksi muokattu: 10.05.24 - klo:21:14 kirjoittanut Syyllinen

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8446
Vs: eemelin kirjoitukset
Voisin agron tapaan vastata, että nämä jutut taitavat olla vähän sellaisia, että pienellä kasetilla isointa ääntä pitävät määrittelvät mitä tehdään.  ;D Mutta en nyt vastaa.

Ehkä näiden aiheiden julkaisemistapa ja niiden korkea julkaisutaajuus agrossa herättävät enemmän ärtymystä, kuin järkevää keskustelua. Mutta osataanhan sitä tuolla ay-puolellakin, kun pidetään kiinni saunalisistä ja lakko-oikeuksista. Asiat vaativat aina jonkinlaista hidasta kypsymistä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7735
  • Never Trust a Hippy
Vs: eemelin kirjoitukset
Mopomies suoritti servauksen. ;D

Itseäni ei haittaa jonkun tyypin saunalisä tai joku vastaava. Tarkoitan, että se ei ole minulta pois. Mutta ehkä kyse on vain siitä, että Mopomies on idealisti ja itse en ole.

Eikä tämä ole tarkoitettu miksikään haukkumiseksi vaan olen aidosti kiinnostunut, että miksi joku maitotuki kiinnostaa niin suuresti ei-tissinkoittajaa.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8446
Vs: eemelin kirjoitukset
Mopomies suoritti servauksen. ;D

Itseäni ei haittaa jonkun tyypin saunalisä tai joku vastaava. Tarkoitan, että se ei ole minulta pois. Mutta ehkä kyse on vain siitä, että Mopomies on idealisti ja itse en ole.

Eikä tämä ole tarkoitettu miksikään haukkumiseksi vaan olen aidosti kiinnostunut, että miksi joku maitotuki kiinnostaa niin suuresti ei-tissinkoittajaa.

Kyllä sille kansalliselle tuelle olisi muitakin ottajia. Ja muillekin kriisituille.

Mutta hitto. Ehkä on parempi tunnustaa tosiasiat ja hommata se demareiden jäsenkirja.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7735
  • Never Trust a Hippy
Vs: eemelin kirjoitukset
Mopomies suoritti servauksen. ;D

Itseäni ei haittaa jonkun tyypin saunalisä tai joku vastaava. Tarkoitan, että se ei ole minulta pois. Mutta ehkä kyse on vain siitä, että Mopomies on idealisti ja itse en ole.

Eikä tämä ole tarkoitettu miksikään haukkumiseksi vaan olen aidosti kiinnostunut, että miksi joku maitotuki kiinnostaa niin suuresti ei-tissinkoittajaa.

Kyllä sille kansalliselle tuelle olisi muitakin ottajia. Ja muillekin kriisituille.

Mutta hitto. Ehkä on parempi tunnustaa tosiasiat ja hommata se demareiden jäsenkirja.
Et kai sinä sitä maitotukea sentään itsellesi olisi ottamassa? Etkö sinä antaisi sitä AB-alueen maidontuottajille? Vai tarkoititko alunperin sitä, että ei ole oikein, että C-alueen maidontuottajat saavat enemmän maitotukea kuin AB-alueen viljanviljelijät?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8446
Vs: eemelin kirjoitukset
Mopomies suoritti servauksen. ;D

Itseäni ei haittaa jonkun tyypin saunalisä tai joku vastaava. Tarkoitan, että se ei ole minulta pois. Mutta ehkä kyse on vain siitä, että Mopomies on idealisti ja itse en ole.

Eikä tämä ole tarkoitettu miksikään haukkumiseksi vaan olen aidosti kiinnostunut, että miksi joku maitotuki kiinnostaa niin suuresti ei-tissinkoittajaa.

Kyllä sille kansalliselle tuelle olisi muitakin ottajia. Ja muillekin kriisituille.

Mutta hitto. Ehkä on parempi tunnustaa tosiasiat ja hommata se demareiden jäsenkirja.
Et kai sinä sitä maitotukea sentään itsellesi olisi ottamassa? Etkö sinä antaisi sitä AB-alueen maidontuottajille? Vai tarkoititko alunperin sitä, että ei ole oikein, että C-alueen maidontuottajat saavat enemmän maitotukea kuin AB-alueen viljanviljelijät?

Tässä on nyt näitä ketjuja enemmän kuin omatekoisessa klapikoneessa. Tämähän on vain ajatushautomoa. Mitään radikaalia muutosta ei voi yhtäkkiä tehdä, kun on jalostavaa teollisuutta sun muuta.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22204
Vs: eemelin kirjoitukset
Mikä helvetin kateus.
Ottakaa nyt ihmeessä ne vihreänvalkoiset glasit pois silmiltä.
Maailmaa pitää nähdä muuhunkin suuntaan kuin oma napa.
Tölväisyni herättää enemmän intohimoa kuin aikainen turpeen tuotannon lopettaminen.
Mutta ne olivatkin vain yrittäjiä.
Vieläkin, jostakin ihmeen syystä, maidontuottaja olettaa olevansa jumalasta seuraava, ylöspäin.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22204
Vs: eemelin kirjoitukset
Jos maataloussektori itse ei näe, veikkaan että seuraavissa eduskuntavaaleissa demarit nostavat esiin maatalouden härskeimmät etuisuudet.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65744
Vs: eemelin kirjoitukset
hyähän se turve oli lopettaa kun nyt eisamat voimalat halua ostaa "halpaa" haketta ja muuttavat halvalle sähkylle nuita kattiloitaan..   mitähän seuraavaks?     puulle käy kuten turpeelle;   nopsaan loppuu käyttö kun pitää jotain veroa lisää maksaa..    ja kuin se kokoomuskin oli moisen verotusmuutoksen takana?   kun olis muka yrittäjäin takana...    uhras vain pikkuisen porukan jotta vihermyönteinen ajatus kansalla pysyy..

Onkiluoma

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 391
Vs: eemelin kirjoitukset
Vesilahden maine se vain kasvaa. Ei uskoisi mihin yksi mies kykenee, mutta kun kuluttaa vuosikymmeniä elämästään takoen yhtä ja samaa niin kyllähän sitä jotain aikaan saa, syvää inhoa jo paikallistenkin välille.

Pitäjän iskulauseen "Positiivinen Vesilahti" takana taitaakin olla ajattelu muusta maasta negatiivisesti. Erittäin negatiivisesti. ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65744
Vs: eemelin kirjoitukset
pessimisti ei pety!

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7735
  • Never Trust a Hippy
Vs: eemelin kirjoitukset
Kouluaikoina hinkattiin lasisauvaa ja saatiin aikaan positiivinen varaus. Eboniittisauvaa hangatessa taas muodostui negatiivinen varaus. Fysiikka-/kemianopella oli muistisääntö ilmiöille: Lasiposi-ebonega.

Sanontaa voi päivittää:Lasiposi-Vesilahtinega.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65744
Vs: eemelin kirjoitukset
ja kiva kun nyt olis kokomuksella kaikki mahkut hoitaa homma niiin tuntuu että etes sen vertaa ei tehä et entistä ylitettäis,    - tahi saavutettais..           kun ei ole kuin vain tahtosta kiinni...    rahaa on!     ainkin sitä laitetaan köpsiinkin juttuihin..

Poropoliisi Hurskainen

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 898
Vs: eemelin kirjoitukset
Eemeli on näemmä testamentannut äänensä demareille. Onko Pirkanmaalla jo noin paljon vinguttu Sannaa takaisin valtaistuimelle että Orpoon ei luota edes Eemeli itse?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12170
Vs: eemelin kirjoitukset