Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maatiloille lisäansioo...  (Luettu 664 kertaa)

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1569

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12117
Vs: Maatiloille lisäansioo...
Mä olen kerran kyykkylypsänyt kierroksen pelkissä uimahousuissa. Taisi olla kuumuuden takia. Jäi viimeiseksi kerraksi.
Koskahan Suomi aikoo eurooppalaistua ? Saksankielisissä maissa tilalta saa myydä kotipolttoista, kunhan siihen on käytetty tilalla tuotettuja raaka-aineita. Bordellilupa on rakennuksen käyttötarkoituksen muutosta koskeva asia ja sen voi hakea kunnalta. Tää ei ihan liittynyt Britneyn bisnekseen, mutta lisäansioihin kyllä. Itse epäilen, että vainfaneille-tuloja liioitellaan varsin reippaasti. Mitä sellaista näkemistä tuossa esimerkkivideossa on, että siitä maksaisi ? Juutuubi on pullollaan ilmaisia videoita, joissa daami ajaa traktoria T-paidassa.

Viimeksi muokattu: 04.03.24 - klo:08:12 kirjoittanut pig24

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Maatiloille lisäansioo...
mutta mitä ihmotta pitäis päällä pitää esim. traktorilla ajaessa?       kyllä kait net tarkenee tuollasissa maisemissa ..

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7596
  • Never Trust a Hippy
Vs: Maatiloille lisäansioo...
mutta mitä ihmotta pitäis päällä pitää esim. traktorilla ajaessa?       kyllä kait net tarkenee tuollasissa maisemissa ..
Pussihousut, ruutupaita ja sarkapusero. Päähän Hankkijan lippis, jos on niin sietämätön helle, ettei voi karvalakkia pitää.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12117
Vs: Maatiloille lisäansioo...
Siitäpä oksalle kähverä emäntä...     8)
Pikavoittojen hakijat etsivät vanhempia isäntiä. Oksan hautajaiset on liian kaukana horisontissa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Maatiloille lisäansioo...
kaakana horis sontissa???   miulla on kalmo lähempänä kuin monella muulla täällä..   mut ehä miä tuollasta tarttee kun oon päässy jo näin pitkälle ilimanki..        mut entäs sepe??

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Maatiloille lisäansioo...
kaakana horis sontissa???   miulla on kalmo lähempänä kuin monella muulla täällä..   mut ehä miä tuollasta tarttee kun oon päässy jo näin pitkälle ilimanki..        mut entäs sepe??

No seppputeus miettii, että Mitä Pekka vetelis...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."