Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe alkaa paska osua tuulettimeen eemel-landiassakin  (Luettu 569 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26128
  • vastustan
orpo joutuu purran ja ek.n raskaan paenostuksen johdosta  poestaa kesälomat lääkäreiltä, samalla luonnollisesti lähtee lomakorvaukset :o :o :o :o

https://yle.fi/a/74-20076395
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12119
Lohjalla pitää suunnitella kaikki tapaturma-alttiit menot ja meiningit aikavälille ma-pe 7-14, niin saa ensiavussa täyden paletin palvelun. Klo 16 tulee ostopalvelujengi.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26128
  • vastustan
onko eemelillä tietoa miten kepuloiset on lohjan asioihin vaekuttanu :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Aalto

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Kokoomus ja demarit päättää hyvin pitkälle Lohjalla.
Taloustilanne on mitä on. Kipeitä päätöksiä tehtävä.  Muuten saapuu noutaja.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19308
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
onko eemelillä tietoa miten kepuloiset on lohjan asioihin vaekuttanu :-\ :-\ :-\ :-\

Et ois kysyny. Aamuyöstä eturaohasen ylös ajamana veeteemeli alakaa kiriottamhan tänne Johannes Virolaasen elämäntyöstä...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26128
  • vastustan
Kokoomus ja demarit päättää hyvin pitkälle Lohjalla.
Taloustilanne on mitä on. Kipeitä päätöksiä tehtävä.  Muuten saapuu noutaja.
eikö siellä ole hallituspuolueilla ja oikeistolla selvä valta mitä äkikseltään vilkaisin :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22124
No siinä onkin Kokoomuksen ja kepuloisen ero, joka näissäkin ulostautumisissa tulee ilmi.
Kokoomus ajaa kokonaisetua ja jos säästetään niin säästetään.
kepuloisella on aina, ihan aina, mulle mulle mulle mulle.
Säästää pitää mutta ei multa.
Vain minä olen jakamaan rahaa oikeisiin kohteisiin, vain minä minä minä minä.
Jos eteläänkin investoitaisiin, on se heti siltarumpupolitiikkaa kepulle, mutta itään ja pohjoiseen sama raha kelpaisi, no se nyt on vain  kröhöm krhöm , kaikkien etu, kröhöm.

Viimeksi muokattu: 27.02.24 - klo:06:42 kirjoittanut Eemeli

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22124
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f2667aa9-1b1a-436b-bb4a-c28937a71155

Tämmöstähän tämä, kepulandiassa, kun luullaan olevan maailman napa.
Jospa hommaisivat netin, sieltä löytyy sääennuste pienempääkin kylään, kuten kuopijoon.
Ei se vielä tee kansainvälistä metropolia vaikka kepuloiset ovatkin rakentaneet joka suuntaan montakymmentäkilometriä siltarumpumoottoritietä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
miks yleensäkin näytetään kaupunteja kartalla?   eiks pelkkä stadi riittäis?     tietäis siitä miten päin kartta on..

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7600
  • Never Trust a Hippy
No siinä onkin Kokoomuksen ja kepuloisen ero, joka näissäkin ulostautumisissa tulee ilmi.
Kokoomus ajaa kokonaisetua ja jos säästetään niin säästetään.
kepuloisella on aina, ihan aina, mulle mulle mulle mulle.
Säästää pitää mutta ei multa.
Vain minä olen jakamaan rahaa oikeisiin kohteisiin, vain minä minä minä minä.
Jos eteläänkin investoitaisiin, on se heti siltarumpupolitiikkaa kepulle, mutta itään ja pohjoiseen sama raha kelpaisi, no se nyt on vain  kröhöm krhöm , kaikkien etu, kröhöm.
Miksi on muka KAIKKIEN etu, että hesalainen pääsee Turkuun varttia tai puoltatuntia nopeammin ja turkulainen Hesaan?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26128
  • vastustan
Vs: alkaa paska osua tuulettimeen eemel-landiassakin
No siinä onkin Kokoomuksen ja kepuloisen ero, joka näissäkin ulostautumisissa tulee ilmi.
Kokoomus ajaa kokonaisetua ja jos säästetään niin säästetään.
kepuloisella on aina, ihan aina, mulle mulle mulle mulle.
Säästää pitää mutta ei multa.
Vain minä olen jakamaan rahaa oikeisiin kohteisiin, vain minä minä minä minä.
Jos eteläänkin investoitaisiin, on se heti siltarumpupolitiikkaa kepulle, mutta itään ja pohjoiseen sama raha kelpaisi, no se nyt on vain  kröhöm krhöm , kaikkien etu, kröhöm.
tässähän ei pitäisi olla kyse rahasta mikäli eemelin puheisiin etelän elinvoemaesuudesta on uskominen :o :o :o :o

epäilenkin että taustalla on kokoomuslainen yksityistämishuuma, satoja miljoonia kun jaetaan ulkomaalaisille  pörrssilääkärifirmoille niin tämä on seoraos, lääkärit ja hoitajat piikittää ennemmin botoksia bissisten poskiin kuin kiskoo kirkuvaa tenavaa siiderivalaan pympystä :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...