Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Talviaikainen kasvipeitteisyys jäi kai hakematta  (Luettu 11918 kertaa)

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Talviaikainen kasvipeitteisyys jäi kai hakematta

Vois tietysti kysyä ja kysynkin että miksi sitten suurin osa kuitenkin osasi laittaa rastit oikeisiin paikkoihin?

Olisiko Vipu tehnyt vikaliikkeitä ? Nyt kun siellä käy katsomassa, viime vuoden rastit näkyvät tummanharmaina, ja siellä lukee mm. monimuoto valittu ja kasvipeitteisyys alailmoitus on tehtävissä. Olen kyllä jättänyt senkin melko aikaisin.

-SS-

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8364
Vs: Talviaikainen kasvipeitteisyys jäi kai hakematta
Selainkohtaisissa asetuksissa saattaa olla jotain, mikä ei oikein osu kohdalleen tekijöiden javascriptin kanssa. Minkä ihmeen takia tuollainen juttu on tehty pop-up viritelmänä, eikä sellaisena että niitä voi muuttaa milloin haluaa? Tai että ne voi helposti todeta rastitetuksi yhteenvedossa. Todennäköisesti se muuttuu seuraavalla kierroksella. Eihän siinä ollut mitään epäselvää viime kierroksellakaan, mutta sitä mahdollisuutta ei ole haluttu tunnustaa, että homma ei toimikaan joka koneella tai selaimella.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: Talviaikainen kasvipeitteisyys jäi kai hakematta
Minkä ihmeen takia tuollainen juttu on tehty pop-up viritelmänä, eikä sellaisena että niitä voi muuttaa milloin haluaa? Tai että ne voi helposti todeta rastitetuksi yhteenvedossa. Todennäköisesti se muuttuu seuraavalla kierroksella.

Sekvintä olisi että ruudulla  saisi täyttää ikään kuin vanhaa paperilomaketta missä on kaikki mahdolliset rastittavat yms. aina näkyvissä. Toivottavasti olen nähnyt pahaa unta mutta minulla on semmoinen muistikuva että joku olisi sanonut jossain koulutuksessa että tavoite olisi sellainnen että myös hakemus tehtäisiin vipu-sovelluksessa eikä tietokoneella. Se selittäisi pop-up viritelmät. Toivottavasti olen tuossa asiassa nähnyt painajaisunia....

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3667
Vs: Talviaikainen kasvipeitteisyys jäi kai hakematta
V1tun homot ja tyhmät paskat.

Jäikö ekojärjestelmätuen tai ympäristökorvauksen toimenpide hakematta viime vuonna?

Tässä teille poikkeuksellinen kädenojennus, jonka vuoksi emme vastaa mihinkään tiedusteluun seuraavaan kolmeen vuoteen. Jospa opettelisitte käyttämään oikein niitä tietokoneitanne, koska mehän emme erehdy koskaan.


Tällainen kuvahan tästä on syntynyt. Norsunluutornimeininkiä.

Vois tietysti kysyä ja kysynkin että miksi sitten suurin osa kuitenkin osasi laittaa rastit oikeisiin paikkoihin? Olen sitä mieltä että vika ei ollut Vipussa vaan siinä tietsikan ja istuimen välissä.

Vai menikö viisaskin "vipuun"?
Kyllä niitä rasteja puuttuu paljon myös neuvojien tekemistä hakemuksista ja meidänkin tapauksessa itse istuin vieressä ja käytiin läpi jokainen kohta ennen lähettämistä mutta niin vaan multaustuki jäi muka puuttumaan
Xeikkaisin,jos rakkineelta puuttuis rasti,huutais täällä vian olevan ohjelmasssa eikä missään muussa,mutta ihan hyvä,tuet niille joille ne kuuluu.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Talviaikainen kasvipeitteisyys jäi kai hakematta
kelle net nyt kuuluukaan?    eiks  tuotannnon pitäis kannattaa iliman vippaskonsteja?

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19964
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Talviaikainen kasvipeitteisyys jäi kai hakematta
kelle net nyt kuuluukaan?    eiks  tuotannnon pitäis kannattaa iliman vippaskonsteja?

Määrittele vippaskonsti.

-SS-

Ruisrypsimohralvehnä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 344
Vs: Talviaikainen kasvipeitteisyys jäi kai hakematta
On sekavaa touhua ..Mä tulostin lomakkeen ja täytän sen tänään ja vien omakätisesti sihteerin postilaatikkoon. En luota kehenkään muuhun viejään kuin itseeni. Se että onko rasti aikaisemmassa tukihakemuksessa ollut oikeaasa paikassa väärään aikaan tai väärässä paikassa oikeaan aikaan ei kiinnosta. Muut setviköön sitä asiaa. Tässä viljojen hintojen putoavassa maailmassa on muutakin murehdittavaa, kuin rasti. Mielestäni jos hallitus olisi vähänkään viljelijän puolella, maksettaisiin tämän talven kasvipeitteisyys tuki jokaisen viljelijän kokonais pinta-alalla, mutta eihjän se näin nopeasti käy. Viljelijän kukkaron pohjan näkyminen kyllä käy nopeasti..ugh..Olen puhunut :)

Filosofi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 975
Vs: Talviaikainen kasvipeitteisyys jäi kai hakematta
Jos vika olisi ollut vain hakijoiden päässä, tuskin olisi hakua uudelleen avattu...

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3667
Vs: Talviaikainen kasvipeitteisyys jäi kai hakematta
On sekavaa touhua ..Mä tulostin lomakkeen ja täytän sen tänään ja vien omakätisesti sihteerin postilaatikkoon. En luota kehenkään muuhun viejään kuin itseeni. Se että onko rasti aikaisemmassa tukihakemuksessa ollut oikeaasa paikassa väärään aikaan tai väärässä paikassa oikeaan aikaan ei kiinnosta. Muut setviköön sitä asiaa. Tässä viljojen hintojen putoavassa maailmassa on muutakin murehdittavaa, kuin rasti. Mielestäni jos hallitus olisi vähänkään viljelijän puolella, maksettaisiin tämän talven kasvipeitteisyys tuki jokaisen viljelijän kokonais pinta-alalla, mutta eihjän se näin nopeasti käy. Viljelijän kukkaron pohjan näkyminen kyllä käy nopeasti..ugh..Olen puhunut :)
[/quoteEi tämä toiminta kyllä lissää luottamusta maatalloushallintoo kohtaan,jos sitä nyt ensinkään on ollut.Onhan sitä menneinä vuosina tukitarkastajia haulikolla uhattu.

Peukalo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 854
Vs: Talviaikainen kasvipeitteisyys jäi kai hakematta
Justiinsa täytin tuon 469M kupongin, aamulla vien kunnanvirastolle vastaanottohenkilölle suoraan, ei eksy välillä. Pitää vielä varmistaa sähköpostilla perään, onko homma kunnossa..
Nimenomaan sähköpostilla, koska kirjallinen todiste asiasta..