Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tukipyörät takalanaan  (Luettu 16612 kertaa)

(O)

  • Vieras
Vs: Tukipyörät takalanaan
niin no,meillä on hydr ympäri pyörivä.

Monttu Simeon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
  • rento meininki
Vs: Tukipyörät takalanaan
Väkersin lanaan 1 kannatuspyörän, koko on normaali perävaunun pyörä ja ympärikääntyvä. Etäisyys sen verran , että voi tarvittaessa levyn kääntää ympäri. Hydraulinen työntövarsi ja kallistin tekee hommista sujuvaa. Pyörän etäisyydestä johtuen jälki varsin suoraa. Voi huoletta vaihtaa ajosuuntaa, tätä tarvii, kun hieroo jotain isompaa monttua pois tiestä.
Liikenteen 3-D : дарить дураки дорога

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tukipyörät takalanaan
Kyllästyin takalanalla lanailemaan tietä (ei tukipyöriä).
Osti pihtiputaalta kyläsepän tekemän tielanan ja täytyy sanoa että kannatti
maksoi saman kuin takalana eli 3900 eukua.Lana oli 40 vuoden kokemuksella tehty ja toimii näillä pikkuteillä tosi hyvin. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Tukipyörät takalanaan
niin, jos tarkoitus tasata se tie niin pitkä tielana ehoton mutta esim. sohjon ja muun paskan poisto tieltä ja pikkuasioiden teossa tuo takalana mukavempi.  ja talvella ei tielanalla paljoa tee.                         

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tukipyörät takalanaan
niin, jos tarkoitus tasata se tie niin pitkä tielana ehoton mutta esim. sohjon ja muun paskan poisto tieltä ja pikkuasioiden teossa tuo takalana mukavempi.  ja talvella ei tielanalla paljoa tee.                         
No tietysti takalevy niihin hommiin mihin käy ,mutta ei tienlanuuseen.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

(O)

  • Vieras
Vs: Tukipyörät takalanaan
riippuu hiukan siitäkin minkä verran sitä tietä on  lanattavana, kilometrin yksityistielle ei kovin isoja laitehankintoja kannata  investoida.eli  tukipyörät tai sitten sietää niitä kuoppia/ns kiharaa tai ottaa jonkuun vetäseen tien sileeksi lanalla muutaman kerran kesässä.urakoy  lienee sopivin innit sitten aivan muuta,
PS.perselevy lienee sopivin pellonreunojen ym.tasauksiin ja kait ojamullat ym.tasoitellaan.talvella tönäistään polku pirtiltä huussin nurkalle siihenhän se on oiva kampe. ;D ;D ;D ;D

Monttu Simeon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
  • rento meininki
Vs: Tukipyörät takalanaan
Ei miun hinattava lana kertakaikkiaan sovi kääntymään monien mökkiteiden päässä. Tarvii myös nostolaitelanaa, jossa on pyörä. Talven alussa paras värkki ensimmäisille lumille.
Liikenteen 3-D : дарить дураки дорога

Mr. M

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 240
Vs: Tukipyörät takalanaan
Löytyykö Simeonilta kuvaa lanahässäkästä? Vaikuttais mielenkiintoiselta idealta talven projektiksi.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Tukipyörät takalanaan
Hakee romikselta vanhat Opelin etykynkät ja tinaa ne kiinni runkoon

Mikä net siinä perälevysä pistäs kestää.....?
No jos ne Opelissa kestävät +500 000 km, niin kai ne nyt perälevyssäkin  :o

Onpa jaksettu hinata ooppelia viimeset 300tuhatta km.