Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus. Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.
Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...
Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti?
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke
kyllä jarrut tykkää kyttyrää kun niillä hidastetaan alamäessä.Ennen oli ohje että sillä vaihteella mäet alas millä mentäisiin ylös ja jarruihin ei kosketa mutta ei oikein päde portaattomiin.
Hieman vakavammin...pittää olla perusteellisen pitkä alamäki jos esim. kolmenkympin alkuvauhdista meinaa tilanne käsistä karata, elikkäs jos mäen jaksaa nousta vauhtia a, niin menee alaspäin samalla nopeudella ja hilltsee kiihtymisen pois jarrulla?
onkohan valtran direckti etevämpi tässä asiassa alueineen kun syntyjään on mäkiseltä seudulta?
On on.. sillä ei pääse sinne mäen päälle.
En itse ainakaan ole sen kummemmin mäen päälle hiljennellyt ja täällä mäkiä riittää.Eihän tuolla ap pysty jarruttamaan vaihteistolla kun väärin eli keppiä kiskomalla.Tehokkailla jarrutuksilla laskenut mäet(ei hiihättämällä) ja jarrut kärreissä tietenkin ja kiritään tarpeen vaatiessa.
5200h ap ja 1000h minun(kuskin) ajelua ja orginelli laatikko on.250hp saparasto ollut jo edellisellä omistajalla.