Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.  (Luettu 9152 kertaa)

Greenpwr

  • Vieras
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o
kyllä jarrut tykkää kyttyrää kun niillä hidastetaan alamäessä.Ennen oli ohje että sillä vaihteella mäet alas millä mentäisiin ylös ja jarruihin ei kosketa mutta ei oikein päde portaattomiin.

 Hieman vakavammin...pittää olla perusteellisen pitkä alamäki jos esim. kolmenkympin alkuvauhdista meinaa tilanne käsistä karata, elikkäs jos mäen jaksaa nousta vauhtia a, niin menee alaspäin samalla nopeudella ja hilltsee kiihtymisen pois jarrulla? 

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o
kyllä jarrut tykkää kyttyrää kun niillä hidastetaan alamäessä.Ennen oli ohje että sillä vaihteella mäet alas millä mentäisiin ylös ja jarruihin ei kosketa mutta ei oikein päde portaattomiin.

 Hieman vakavammin...pittää olla perusteellisen pitkä alamäki jos esim. kolmenkympin alkuvauhdista meinaa tilanne käsistä karata, elikkäs jos mäen jaksaa nousta vauhtia a, niin menee alaspäin samalla nopeudella ja hilltsee kiihtymisen pois jarrulla?
onkohan valtran direckti etevämpi tässä asiassa alueineen kun syntyjään on mäkiseltä seudulta????
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o
kyllä jarrut tykkää kyttyrää kun niillä hidastetaan alamäessä.Ennen oli ohje että sillä vaihteella mäet alas millä mentäisiin ylös ja jarruihin ei kosketa mutta ei oikein päde portaattomiin.

 Hieman vakavammin...pittää olla perusteellisen pitkä alamäki jos esim. kolmenkympin alkuvauhdista meinaa tilanne käsistä karata, elikkäs jos mäen jaksaa nousta vauhtia a, niin menee alaspäin samalla nopeudella ja hilltsee kiihtymisen pois jarrulla?
onkohan valtran direckti etevämpi tässä asiassa alueineen kun syntyjään on mäkiseltä seudulta????

On on.. sillä ei pääse sinne mäen päälle.
En itse ainakaan ole sen kummemmin mäen päälle hiljennellyt ja täällä mäkiä riittää.Eihän tuolla ap pysty jarruttamaan vaihteistolla kun väärin eli keppiä kiskomalla.Tehokkailla jarrutuksilla laskenut mäet(ei hiihättämällä) ja jarrut kärreissä tietenkin ja kiritään tarpeen vaatiessa.

5200h ap ja 1000h minun(kuskin) ajelua ja orginelli laatikko on.250hp  saparasto ollut jo edellisellä omistajalla.
Nii se on...

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kyllä mä olen ainakin käyttänyt moottorijarrutusta (jalka pois kaasulta) ennen kuin olen jarruja alkanut käyttämään. Eihän se autopoweria riko vaan se ajovivun kiskominen taaksepäin vauhdissa. En vain ymmärrä miksi joku niin tekisi, kun yleensä vipu työnnetään eteen lähtiessä ja siellä se saa myös olla, ellei tartte peltoaluetta käyttää.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.