Muistaakseni noita paloja testailtiin jossain lehdessä vuosia sitten ja isoja eroja on niiden kestävyydessä. Pehmeän palan ajattelis tarjoavan parempaa pitoa kestävyyden kustannuksella. Ehkä tuntumakin voi olla parempi pehmeällä palalla, mutta varmaan tehostimella ym. tekijöillä on enemmän vaikutusta siihen asiaan

Ite ajelen hyvinkin rauhallisesti ja jarruttelen aika maltillisesti kun on noin iso ja painava rohjo tuo meidän pirssi. Välillä pitää polkaista tietenkin kunnolla että pysyy jarrut kunnossa. Monessa autossa merkistä riippumatta ongelmia takalevyjen ruostumisen kanssa. Edellisissä vag konsernin vehkeissä oli tuota ongelmaa, mutta tässä korean ihmeessä ei jostain syystä. Ottaako sitten enemmän kiinni takapäästä kuin normaalisti

Setä sanoi että accordista (honda mies kun on) kuluu takapalat ennemmin kuin etupään palat. Paskoja nämä autot nykyään kun pitää vaihtaa kuluvia osia

Kaikissa merkeissä on omat juttunsa...