Jotenkin on teollinen muotoilu hukassa. Onhan se työkone, mutta jos haaveillaan kansainvälisistä markkinoista, niin pikkaisen vielä kiinnittäisin huomiota ostokomponenttien sijoittelussa siihen muotoiluun, jolla saadaan poistettua komponenttikasaelmaa muistuttava olomuoto. Tuo näyttää nyt vähän erikoiselta kasalta. Varmaan pelaa, mutta ei tuo hyvältä näytä kyllä mielestäni... Vähän muotopeltiä tai muovia kopin kulmiin, valaisimiin kromia yms. yms. pientä niin jopa alkaa näyttää valmiilta. Nyt tosiaan ammeen pohja konepeltinä ja lusikka-haarukan koppi juntattu niskaan.
Aika saakelin vähän itse arvostan kromia tuolla syväjyrsintä meiningeissä.
Parina kesänä olen touhunnut sitäkin ja voin kertoa että tehokas kone hyvällä ergonomialla on paljon.
Kunnon ilmastointi,ei mikään valtran lehmän henkäys....
Selkä vääränä kun 8750 paino menemään,ei ollu nappi kytkintä...Saatikka kun pohjaan vetää niin piti lirkkiä kokoajan telalla korkeutta ettei tuki keulaa.Eli vahtaa taakse kokoajan...
Tuo ois luksusta
Huomasitko tuon kohdan: JOS HAAVEILLAAN KANSAINVÄLISISTÄ MARKKINOISTA, tarkennettuna: joissa se kilpailee Agco Challengerin, Case IH STX:n, JD:n telavehkeen kanssa yms. niin tuolla muotoilulla eivät kilpaile siinä luokassa millään osa-alueilla. Kuten sanoin, onhan se työkone, mutta...
Turvehommissa, ja työkäytössä ei niillä rumeluureilla tehdä mitään, mutta kun lähdetään valloittamaan Euroopan tai jenkkilän telatraktorimarkkinoita, on muotoilu varmasti yksi merkittävä tekijä myynnin edistämisessä. Ja tämä haave tuli esiin vahvasti mm. Koneviestin juttuartikkelissa tästä uudesta telamenijästä.