Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko tarjous fendissä,  (Luettu 7964 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Onko tarjous fendissä,
Minäkin olen kuulut Linnavuoren insinöörien kiroavan että "perkele!!!!!! Tekisivät sielä Saksassa voimansiiron joka kestää oikeita mootoreita."
   Pääsääntöisesti Saksalainen voimansiirto kyllä kestää.    Samaa en kyllä menisi sanomaan näistä
Suolahden kokoonpanotehtaan vaihdetokkosista...       Ysisatasista valtroista rataslaatikot lähes
poikkeuksetta ollut jo lattialla kertaalleen...   vaihteiston sivuakseli on laakeroitu liukulaakerein !!!
 
Pienillä kierroksilla iso vaihde silmässä mopottaen ja vielä vanhat kermat tokkosessa niin hyvä tulee !!

Ja vaihteistoremontti maksaa saman verran kuin fendtin vaihtolaatikko...   

Mega ja T-sarjan vaihteistoja pehmitetty tarpeeksi nevalla kärryn edessä.
Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka monta...            :-\ :-\ :-\

osaakko sanoa mikä akseli valmistaja tekee ventille etu-akselit..?

Taitaa olla Dana-Spicer ?
http://dana.com/offhighway_systems/
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Onko tarjous fendissä,
Minäkin olen kuulut Linnavuoren insinöörien kiroavan että "perkele!!!!!! Tekisivät sielä Saksassa voimansiiron joka kestää oikeita mootoreita."
   Pääsääntöisesti Saksalainen voimansiirto kyllä kestää.    Samaa en kyllä menisi sanomaan näistä
Suolahden kokoonpanotehtaan vaihdetokkosista...       Ysisatasista valtroista rataslaatikot lähes
poikkeuksetta ollut jo lattialla kertaalleen...   vaihteiston sivuakseli on laakeroitu liukulaakerein !!!
 
Pienillä kierroksilla iso vaihde silmässä mopottaen ja vielä vanhat kermat tokkosessa niin hyvä tulee !!

Ja vaihteistoremontti maksaa saman verran kuin fendtin vaihtolaatikko...   

Mega ja T-sarjan vaihteistoja pehmitetty tarpeeksi nevalla kärryn edessä.
Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka monta...            :-\ :-\ :-\

900 lootat on muistaakseni kasattu Brasiliassa tai turkissa, ei suolahdessa.

Nuihin neva juttuihin että olen minäkin niitä kuullut.

Yhdestäkin 8400 oli revitty 250 kaakkia pellin alta. Pikavaihteetkin oli pitänyt kytkimen kanssa laittaa kun hydraalipakat eivät olisi enää tehoja ja vääntömomenttia kestäneet.

Että eiköhän sielä pehmene mikä tahaansa traktori jos siitä revitään 100-150 kaakia enemmän irti mitä tehtaalta lähtiessä on ollut.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Verku

Vs: Onko tarjous fendissä,
Paljonko on jussip:n peurassa kaikestaan tunteja ja millä lootalla se on varustettu?
Kypsä tapaus

Tracman

  • Vieras
Vs: Onko tarjous fendissä,
Paljonko on jussip:n peurassa kaikestaan tunteja ja millä lootalla se on varustettu?

eikös jonteeressä ole ZF-laatikko  ;D

Verku

Vs: Onko tarjous fendissä,
Paljonko on jussip:n peurassa kaikestaan tunteja ja millä lootalla se on varustettu?
4000h ja tietenkin portaaton.

Ok, eikä mitään oireita ole vielä näkynyt? Tuntimäärä on toisaalta vielä niin pieni että eipä tuossa saa muutenkaan mitään näkyä.
Kypsä tapaus

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: Onko tarjous fendissä,
Paljonko on jussip:n peurassa kaikestaan tunteja ja millä lootalla se on varustettu?
4000h ja tietenkin portaaton.

Ok, eikä mitään oireita ole vielä näkynyt? Tuntimäärä on toisaalta vielä niin pieni että eipä tuossa saa muutenkaan mitään näkyä.
Yhdestäkin 8400 oli revitty 250 kaakkia pellin alta. Pikavaihteetkin oli pitänyt kytkimen kanssa laittaa kun hydraalipakat eivät olisi enää tehoja ja vääntömomenttia kestäneet.

Että eiköhän sielä pehmene mikä tahaansa traktori jos siitä revitään 100-150 kaakia enemmän irti mitä tehtaalta lähtiessä on ollut.

Lähinnä tätä juttua kommentoin.Ei nevalla mun käsityksen mukaan koneet pehmene.1 mukava körötellä pehmeällä alustalla.2 Ei kylmäkäynnistyksiä.3 maltillinen 100-150hv tehonlisäys riittää 8)

nevalle.com....   Se riippuu niin kuskista mitä koneet tekee. Tässäki yks urakoottia menetti pari luottokuskia, jokka osasi ajaa ja muutenkin ymmärsivät miten ne laitteet toimii. Tulokkaiden saavutuksia: yksi palanut kone ja yksi laatikkoremontti, ja kaikenmoista muuta pientä töpeksintää normaalista kulumisesta joutuvien hajoamisten lisäksi..   
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)