Minäkin olen kuulut Linnavuoren insinöörien kiroavan että "perkele!!!!!! Tekisivät sielä Saksassa voimansiiron joka kestää oikeita mootoreita."
Pääsääntöisesti Saksalainen voimansiirto kyllä kestää. Samaa en kyllä menisi sanomaan näistä
Suolahden kokoonpanotehtaan vaihdetokkosista... Ysisatasista valtroista rataslaatikot lähes
poikkeuksetta ollut jo lattialla kertaalleen... vaihteiston sivuakseli on laakeroitu liukulaakerein !!!
Pienillä kierroksilla iso vaihde silmässä mopottaen ja vielä vanhat kermat tokkosessa niin hyvä tulee !!
Ja vaihteistoremontti maksaa saman verran kuin fendtin vaihtolaatikko...
Mega ja T-sarjan vaihteistoja pehmitetty tarpeeksi nevalla kärryn edessä.
Esimerkkejä löytyy vaikka kuinka monta...
![:-\](https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/Smileys/default/undecided.gif)
900 lootat on muistaakseni kasattu Brasiliassa tai turkissa, ei suolahdessa.
Nuihin neva juttuihin että olen minäkin niitä kuullut.
Yhdestäkin 8400 oli revitty 250 kaakkia pellin alta. Pikavaihteetkin oli pitänyt kytkimen kanssa laittaa kun hydraalipakat eivät olisi enää tehoja ja vääntömomenttia kestäneet.
Että eiköhän sielä pehmene mikä tahaansa traktori jos siitä revitään 100-150 kaakia enemmän irti mitä tehtaalta lähtiessä on ollut.