Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe SE malli  (Luettu 7490 kertaa)

Tractor Grip

  • Vieras
Vs: SE malli
SE-mallia laittaa koska; mm.meluisampi hytti,

6610 SE konedatan mukaan 73 resipeliä = ei kovin korkeana vois pitää

realisti

  • Vieras
Vs: SE malli
SE-mallia laittaa koska; mm.meluisampi hytti,

6610 SE konedatan mukaan 73 resipeliä = ei kovin korkeana vois pitää
oikeasti korkeampi tuossa käsillä olevassa vanhassa esitteessä näkyy 75-77 dba olevan.

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: SE malli
eikös tuo olisi ihan äikkis peli, saa kulkemaan jotain 54km/h ku sanoo huoltomiehelle et ota rajoitin poies ;D

http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-120-139-hv/Deutz-Fahr-AGROTRON-110/c7ca75cd-5601-4783-9b49-70ea347ff31e.html 

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: SE malli
eikös tuo olisi ihan äikkis peli, saa kulkemaan jotain 54km/h ku sanoo huoltomiehelle et ota rajoitin poies ;D

http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-120-139-hv/Deutz-Fahr-AGROTRON-110/c7ca75cd-5601-4783-9b49-70ea347ff31e.html 



Eihän tääl mutkasilla teillä uskalla niin kovaa ajaakaan :D Nykynen jonnikka ottaa sen 45km/h mittariin ja kauhian kovaa menee.

Voi olla, että haen sen priimium 6610 tarkempaan kokeiluun, mutta saattaapi olla myös, että kumpikin vaihtoehto jää valitsematta noista. Ei se SE mitenkään kovin meluisa ollut, tosin se nyt oli vaan siinä paikallaan käynnissä... eikä siitä kyllä kuulunut mitään ylimääräistäkään ääntä.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: SE malli
Mulla on kaksi SE-mallista konetta ollu ja molempien kanssa on saanut takuta, vaikka pitäisi olla kestävää perustekniikkaa. Ensimmäinen oli juuri 6610 ja siinä oli jatkuvasti ongelmia hydrauliikan paineiden kanssa. Kaikenmoista sille tehtiin, mutta sitten vasta parani, kun se lähti talosta. Nykyinen kuormaajakone on 6420 -05 ja siinä on ollut vikoja enemmän kuin tarpeeksi. Suunnanvaihdon vaijeri katkee kerran vuodessa, suuttimet alkaa vuotaa säännöllisesti polttoainetta, siirtopumppu on vaihdettu, ajokytkimen rungossa oli halkeama ja lakkasi liikkumasta, prioriteettiventtiili vaihdettiin viimeksi, kun hydrauliikka alkoi takuta, ilmastoinnin kenno pitäisi vaihtaa... Tunteja on vasta 4000.

Runsaasti "kehuttu" autopower on sen sijaan mennyt täysin ilman vikoja, vaikka luulisi olevan toisin päin. Seuraava kuormaajakone on ilman muuta premium, jos merkki säilyy.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vs: SE malli
Onkohan tuo semmonen minkä tohtis ostaa. Pikavaihteethan tässä on kepakolla ja suunnanvaihtaja vähän jäykempi (vrt premium), kun ei ole sähköhyd. mutta kait nuo molemmat ilman kytkintä voi käyttää kuitenkin ??? Mites se hyd.pumppu... vähempituottonen, mutta onko muuten pelittävä, eli ei ole semmonen juuttuvatilavuuksinen?

Olis vaan sopivasti tarjolla... yks epäilyttävä juttu on, että kuulemma joskus lämpösenä vilkutellu kytkimen toimintapaineen valoa... mistä tuo sitten mahtaa kertoa, ellei ole anturivika, joka taitaa olla perusselitys kauppiaan toimesta??

Niin, kyseessä 6610.

Kyllä tuo hydr.suunnanvaihdin on minusta kätevä ja sujuva käyttää,suorastaan kiva. Ilman kytkintä voi toki käyttää. Kytkimen toimintapaineen antureita vaihdettiin 2 kpl takuuna mun traktoriin(made in USA) seuraava jonka itse ostin oli meksikolainen ja ei valot enää vilkkaa :)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: SE malli
Mulla on kaksi SE-mallista konetta ollu ja molempien kanssa on saanut takuta, vaikka pitäisi olla kestävää perustekniikkaa. Ensimmäinen oli juuri 6610 ja siinä oli jatkuvasti ongelmia hydrauliikan paineiden kanssa. Kaikenmoista sille tehtiin, mutta sitten vasta parani, kun se lähti talosta. Nykyinen kuormaajakone on 6420 -05 ja siinä on ollut vikoja enemmän kuin tarpeeksi. Suunnanvaihdon vaijeri katkee kerran vuodessa, suuttimet alkaa vuotaa säännöllisesti polttoainetta, siirtopumppu on vaihdettu, ajokytkimen rungossa oli halkeama ja lakkasi liikkumasta, prioriteettiventtiili vaihdettiin viimeksi, kun hydrauliikka alkoi takuta, ilmastoinnin kenno pitäisi vaihtaa... Tunteja on vasta 4000.

Runsaasti "kehuttu" autopower on sen sijaan mennyt täysin ilman vikoja, vaikka luulisi olevan toisin päin. Seuraava kuormaajakone on ilman muuta premium, jos merkki säilyy.
Täh? Onko sulla alkanu usko horjua? ;D Tuota (uskomattomankin) rehellistä vikalistaa lukiessani en ehkä ihmettele...
tethering holes to their concave windings

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: SE malli
Remonttia niin perkeleesti jonnussa.

Paska mikä paska.

 :D
Kui mää ain olen paras?

Miklu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 121
Vs: SE malli
On niissä verkussakin vikoja. Oli tuossa pajalla 4 verkua kaksi niistä kulki vain eteenpäin ja toiset kaksi taaksepäin. Joka merkissä riittää välillä harmeja.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: SE malli
Täh? Onko sulla alkanu usko horjua? ;D Tuota (uskomattomankin) rehellistä vikalistaa lukiessani en ehkä ihmettele...

Kyllä, usko on alkanut horjua SE-malliin. :D

Vaikka merkkiuskollinen olenkin, niin en näe silti syytä salata vikalistaa, jos sellaista ilmenee.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: SE malli
Onhan se kyllä niin, että suomalainen ei usko ennenkuin näkee, eli varmaan koitettava sen SE:n toiminta ja miten se liikuttelee niitä kuormaajan aisoja. Ja nyt kun täällä on massikisteja paikalla niin minkälainen on 5455 malli?? Ilmeisesti kahdella pikavaihteella (vm.04) ja eihän toi tietysti kutosella ole, mutta...