Jos on kutoskoneella ja nelivaihteisella lootalla, niin ainut heikko paikka on kohlimien akseli.Se on tosin yleensä vaihdettu vahvempaan.
Onko tässä mallissakin sellainen nelivaihteinen, missä kakkosella ei saa tarpeeksi nopeutta ja kolmosella nopeutta on liikaakin, noin niinkuin puintityötä ajatellen.
Kyllä kolmosella pystyä ohraa pui helpostikin ja toisaalta kakkosellakin saa tarvittaessa puintikelan / kohlintunnelin tukkoon, kun on sankaa kauraa / rypsiä ja korsissa vielä vihreää. Kuljettajan puolesta tuo kone ei vielä ajattele, on se sen verran vanhaa mallia. Kakkonen ja kolmonen menevät osin päällekkäin, joten sopiva vauhti kyllä löytyy.
Mä noista muuten mitään tiedä, mutta täkäläinen JD-huoltaja mainitsi omastaan. Kakkonen on mielestään liian hidas ja kolmonen liian nopea osittain lakoisen kauran puintiin. Puimurin numeroa en ole pannut merkille.