kun ostat paalainta niin muista käskeä myyjälle että tuo paikalle rattorin niin saa kammion auki.. niin saat sieltäpäin katella missä kunnossa telat on.. me ei sitä älytty kattua ja paalain sai lähtä samana vuonna vaihtoon.. kysessä 46rc claasi 8000 paalia paalattu ite paalattiin 1000 paalia ja 3 laakeria vaihettiin.. että saatto olla kyllä paskapuhetta se paalimäärä.. ulkoapäin näytti kyllä hyvältä..
miltä se 8000 paalia näyttää sisältä, tuskin vielä miltään
Ja laakeri viat ei näy kammiota katsomalla, niitä vaan menee joskus epäsäännöllisen säännöllisesti. Varsinkin 46rc:ssä laakerit vaan niin olemattoman pieniä. Niitä aikoinaan vaihdeltiin jo takuuaikana muutaman sadan paalin jälkeen. Ja muutenkin ne oli saatettu pilata pesemällä kone kunnolla painepesurilla
. Ja tyhjää paalainta kun ostohuumassa pyörittelee niin eihän sieltä kuulu edes ääniä, mutta kun saman koneen ajaa täyteen, niin alkaa "lopotus" kuulua