Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sipilä olisi rakentanut eemellle taloudellisesti kannattavan radan  (Luettu 978 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27817
  • vastustan
ei käynyt eemelille ja kokoomukselle vaan  kannattamaton vaalikarjarata laetettiin aluilleen.

– Suomiradalle olisi saatu muutakin kuin valtion tai EU:n rahoitusta. Se oli silti ainoa ratahankkeista, jonka Orpon hallitus kuoppasi.

nyt kun paska alkaa osua tuulettimeen käskytetään töölönkadulta  käsikassara iltakokoomus  kääntämään juttu muka kepulaisten syyksi. on niillä saatana otsaa kokoomuksessa  :o :o :o :o

– Ajatuksena Helsinki–Tampere-radassa oli löytää uudentyyppinen liikenteen rahoitusmuoto, niin että kiinteistöjen arvonnousulla olisi rahoitettu liikenneinvestointi. Eli jos välille olisi tullut nopea raideyhteys, silloin kiinteistöjen arvot olisivat nousseet Helsingissä ja Tampereella asemien läheisyydessä.

Vastaavia mahdollisuuksia ei Ristolan mukaan idässä tai lännessä ollut nähtävissä. Kaikille ilmansuunnille perustettiin kuitenkin kehitysyhtiöt.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/988ec6ed-1b17-4859-b24e-8aaadb89aadf

Viimeksi muokattu: 02.11.24 - klo:20:29 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9454
Sehän olisi mukavaa, jos joka kylässä olisi oma rata ja asema ja juniakin vielä. Tarvitaan ainoastaan ne, jotka sitä junaa käyttävät. Ja vielä niin, että on niin kiire, että pitää minuutteja nipistää ja tehdä sitä varten uusi rata. Eiköhän tällaiset hankkeet ole sitä haaveutopiaa, joilla poliitikko yleensä aina elää. Suomessa on niin paskoja ratayhteyksiä, että sellaisiin kannattasi ennemmin kiinnittää huomiota.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

TPS

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 421
Vihreiden puolueohjelmasta voi lukea kuinka suuresti he uskovat ns. vartin kaupunkiin jossa ei ole autoja. Sama koskee junaliikennettä, lättähattuja pitkin Suomen routaisia raiteita, junan ikkunasta voi katsoa viimeisiä vetelevää maantietä jota kukaan ei käytä ja vain susi jolkottelee reikäisellä asvaltilla. Horisontissa puolestaan siintää taloja joissa ei ole savupiippuja koska tulisija on kielletty. Sinä et omista kuin kausilipun valtion rautateille mutta sinä olet onnellinen. :) :)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27817
  • vastustan
eikö sipilän suomen rata olisi ollut samanlaenen suomen päävaltimo kuin nelostiekin eli kulkoo rahti  ja ihmiset.

huomattavasti järkevämpi kuin orpon vaalikarjarata kuten tekstistä saamme lukea :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23539
Orpo näkee jotta lounais-suomen vahvuus pitää maamme hengissä.
Kaikki investoinnit joiden suunta edes kepulandiaan päin on epäonneksi isänmaalle.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 71720
ja siirtää vain ihmiskarjaa paikasta toiseen sen sijaan että kuskais tavaraa joka taloutta pyörittää.   tavaraa ei voi netillä kuskata mutta ihmisten tuotosta voi,   ja en tarkoita nyt sitä paskaa!

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1333
Vihreiden puolueohjelmasta voi lukea kuinka suuresti he uskovat ns. vartin kaupunkiin jossa ei ole autoja.
Tuohan on suuntaus isommissa kaupungeissa. Turku tästä esimerkki, koko ajan vaikeutetaan autoilua. Muutaman viime kerran kun olen siellä käynyt, joka kerta on ollut joku härdelli pysäköinnin kanssa, parkkialue suljettu työmaan takia, lippuautomaatti ei toimi, kadunvarret aina täynnä. Ei ihme että liikkeet kaikkoaa keskustasta. Vain ihan pakollisten asioiden takia mitä ei muualla pysty hoitamaan siellä tulee enää käytyä. Paikallisille varmaan kiva siellä asua kun ei liikenteestä ole haittaa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 71720
tuossa mikkelissä muutaman kerran ite käyn ja aina on sama virsi;   missä voi koslan pitää sen minuutin kun käy kaupassa/virastossa/jossain..   poistivat mittarit kun ei puolrosenttia pysty päivittään.    ja kiekkopaikat on hyin käytössä.    entisen 5 koslan paikalla seisoo 3 kun saabi jättää vatsensuuntaan.   ja turvavälit 1,5-2 metrin luokkaa...   ei teslaa saa kolhia!!

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8054
Vihreiden puolueohjelmasta voi lukea kuinka suuresti he uskovat ns. vartin kaupunkiin jossa ei ole autoja.
Tuohan on suuntaus isommissa kaupungeissa. Turku tästä esimerkki, koko ajan vaikeutetaan autoilua. Muutaman viime kerran kun olen siellä käynyt, joka kerta on ollut joku härdelli pysäköinnin kanssa, parkkialue suljettu työmaan takia, lippuautomaatti ei toimi, kadunvarret aina täynnä. Ei ihme että liikkeet kaikkoaa keskustasta. Vain ihan pakollisten asioiden takia mitä ei muualla pysty hoitamaan siellä tulee enää käytyä. Paikallisille varmaan kiva siellä asua kun ei liikenteestä ole haittaa.

Turku on jo vuosia karkoittanut autoilijoita kaupungin keskustasta. Myllyn kauppakeskus kiittää, ei niinkään Skanssi, jossa ei paljoa muita näy kuin Kelalta toimeentulonsa imevät läskit somaliämmät ja liuta heidän mukuloitaan.

Me pottunokat kantikset maksamme noiden laiskojen ihravuorten elämisen kulut.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8770
Turun keskustassa on helppo ja kohtuuhintainen parkkeerata Louheen tai Toriparkkiin.  TYKS:in seudulla hankalampaa. Helsingissä on parkkeeraus sen verran arvokasta, että sinne on paras mennä junalla .
Mystinen kesälaatumies

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Helsingissä on parkkeeraus sen verran arvokasta, että sinne on paras mennä junalla .

Mutta sinne eijjoo onneksi koskhan hoppu...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."