ite vaihtoin vanhasta 46sta nuo poskikupit ja miulla ei yhtään onkelmaa pehkupaalienkaa kans. ja rehupaaleja tullu tehtyä et jopa paalipiikin poikki saanu kuormatessa... lie toista tonnia tuolla painoa. ainakii fiun keula tosi kevyt kilvellä kotia hakiessa. mut kiva kun muillakii merkeillä pyyhkiii!
Mulla oli kirjoitusvirhe tuolla omassa kirjoituksessa. Siellä piti olla
mukava mytyn vääntäjä. Mutta on kyllä sunkin kirjoituksessa , jos noi painaa toista tonnia. Tosin siis mun kone ei avannut porttia nostetun paineen takia, joten koko ei kasvanut. Vaikka olisi ajanut räikkää vasten portti ei raottunut. Mittari kait tuli aina ajettua lähes pohjaan. Mutta en mä sitä paalin kokoa moiti vaan alimitoitettuja laakereita ja toki samalla tuota metsajussin kertomaa rattaiden kiinnitystä. Laakeri remppassa meinas joskus olla ylipääsemättömiä ongelmia vaikka ammattilaiset niitä teki. Tosin siitä irtoavasta rattaastakin on kokemusta. Toki toi olis mulla varmaan vieläkin, jos ei olisi aikoinaan hajonnut ennalta arvaamattomasti. Ja samanlaistakin silloin etsin, mutta onneksi ei vastaan tullut ja Welgerin kehitys oli 200 mennyt mielestäni harppauksen eteenpäin 235 malliin. Tosin en tietenkään sitä silloin vielä tiennyt, mutta nyt tiedän.