Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kiuruvedelle useammat raiteet  (Luettu 865 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26186
  • vastustan
Kiuruvedelle useammat raiteet
siellä taetaa olla taas ratahankkeita veetin ja eemelin mieleen kun sipi ja pekka suunnittelee aluepoliittisista ja vihreistä näkökohdista lähtien.... bormestari vapaavuorta ottaa raskaasti turmelukseen  ;) :D ;D 8)

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1be88957-985d-476d-86a1-2104a941d5d3

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kiuruvedelle useammat raiteet
siellä taetaa olla taas ratahankkeita veetin ja eemelin mieleen kun sipi ja pekka suunnittelee aluepoliittisista ja vihreistä näkökohdista lähtien.... bormestari vapaavuorta ottaa raskaasti turmelukseen  ;) :D ;D 8)

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1be88957-985d-476d-86a1-2104a941d5d3

Näillä nopeilla yhteyksillä luotaisiin muun muassa mittava työssäkäyntialue Helsinki-Turku-Tampere -kolmiolle. 

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Pirkka-Eemeli

  • Vieras
Vs: Kiuruvedelle useammat raiteet
siellä taetaa olla taas ratahankkeita veetin ja eemelin mieleen kun sipi ja pekka suunnittelee aluepoliittisista ja vihreistä näkökohdista lähtien.... bormestari vapaavuorta ottaa raskaasti turmelukseen  ;) :D ;D 8)

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1be88957-985d-476d-86a1-2104a941d5d3
Onko Kiuruvesi paikka Pyhännän ja Pielaveden välissä, jonka viljelijöillä itsetunto on kunnossa?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12171
Vs: Kiuruvedelle useammat raiteet
Keitä väylähankkeet työllistävät ja mihin tierakennusrahat ylipäätään menevät ? Tunnelinporaajat tulevat ehkä Slovakiasta. Montako isojen maansiirtokoneidenvalmistajaa on Suomessa ? Lännen tractors on kai ainoa ja nekin ovat traktoripohjaisia. Konerahat menevät siis Etelä-Koreaan. Näillä hankkeilla taidetaan työllistää pari sataa autoilijaa ja koneurakoitsijaa, panostajia ja sekalainen määrä muuta maanrakennusväkeä.

Viimeksi muokattu: 28.05.19 - klo:15:58 kirjoittanut pig24

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Kiuruvedelle useammat raiteet
iha ku vitosen rakennus mikkelissä..   moni on ulkopaikkakuntalainen ja vielä virmain koneilla...  ei siis rahat jää mikkeliin..   mut ei ehkä myöskään suomeen.    tosa yks kuski haasto et ei osaa tuota murretta mitä kuksit puhuu..    ei siis uutta suomessa....

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kiuruvedelle useammat raiteet
iha ku vitosen rakennus mikkelissä..   moni on ulkopaikkakuntalainen ja vielä virmain koneilla...  ei siis rahat jää mikkeliin..   mut ei ehkä myöskään suomeen.    tosa yks kuski haasto et ei osaa tuota murretta mitä kuksit puhuu..    ei siis uutta suomessa....

Oliha Otavan mies koko talven töisä. Ja nytkin näkyy vettä ajavan imuvaunulla. Sää et taija Veli Mattia tuntia, kun oot niin pohosessa ja  käyt ulkomailla Otavassa harvoin.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Kiuruvedelle useammat raiteet
yks matti nyt kesää tee... ja ei kait valgovenättäältä löytynnä vesikuskia... joutaa joku otavalainen moiseen koulutettavaks..   murske vaan siirtyy himppa ammattitaijolla...