Noo näistä voidaan kaiketi aina vänköttää. Mutta juu sellainen neliveto systeemi jossa on 50~50 veto suhde etu/taka aksilalla niin on puskeva. Ja vaikka tuo tavallaan torsenissa muuttuukin tarvittaesssa niin puskee. Saman osaa suurin osa nelivedoista. Kokemusta on mm subaru lecasy ja imppi ja jokusta evo mitsuakin kokeillu. Sekä joitain muita päristimiä. Nii sitten kun mennään sellaiseen nelivetoon mikä on käytännössä takaveto ja jossa on sopivalla suhteella takapäässä lukko. Ja eteen menee 10~25% veto tehosta ja on kanssa kitka lukkoo etupääski. Niin aletaan pääsemään ohjattavaan laitteeseen. Taka vetoista tästäkään ei saa mutta parempi ku etuveto😕 Joo ohi aiheen mutta vänkätään silti.
Väännetään väännetään kuhan asiasta 
Torsenin vetosuhteen muuttuminen tekee siitä pahimmillaan suht epäloogisen vietävän liukkaalla. Se on hauskaa luettavaa kun harrastajat suunnittelevat torsenin uudelleen säätämistä sen rakenneosien, lähinnä metallilevyprikkojen vaihtelemisen kautta. Enoo jaksanut omasta jäärata autosta alkaa torsenia purkamaan.
Toisaalta loistava käyttöautossa koska on mekaanisesti erittäin kestävä ja huoltovapaa. Toki yksinkertainen ja toimiva on ymmärtääkseni myös Subarun kitkalukolla lukkiutuva avoin keskitasauspyörästökin ja jakaa voimaa akselien välillä suht loogisesti.
https://youtu.be/pzlOboCQopA?t=59s Tuossa valkoinen kupla GT3 eli takavetoinen ja harmaa neliveto turbo. Jotain ajoharjoittelua lie kyseessä ja aika kädetöntä/varovaista ainakin valkoisen kuskilla, vaikka pitäisi kyllä totella herkästi kaasua

Miten noissa sitten neliveto toteutettu, ainakin jako etupään ja perän välillä ihan muuta kuin konsernin pappamalleissa. Enemmänkin takavetoja, joita neliveto avustaa, kuten mersuissakin.
Etuvetoon tottuneille audin neliveto jees, takavetoon tottuneelle sitten jokin muu sakemanni. Porsche väitetään olevan paras, kuin takaveto mutta vetää myös etupäällä tarvittaessa.
Mikään ei kurjempaa kuin puskeva/vetelevä etuveto, onneksi ajokokemukset hyvin rajoittuneita sellaisien suhteen. Auton pitää tarjota perää rinnalle, ku korjataan ajolinjoja