Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Case 5130 Power Shift ongelma  (Luettu 9655 kertaa)

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Case 5130 Power Shift ongelma
Tosi asia on että pakat on casen ongelma no : 1niin monta surullista tarinaa olen kuullut.
Hyvin kustu jos 5000 houria pääsee.

Kuse kengilles. Mulla vajaa 8tonnia mittarisa ja avaamaton laatikko. Näitä on useampi täsä tutuilla, tunnit 5000-14000. Ainoastaan yhdestä viiskympistä on pakat laitettu, mutta se veti yhen kesän helvetillistä kusitiinua +200hv tehoilla. Remonttimies käytti penkisä ja ihmetteli miten on nuinki kauan pysyny kasassa.
https://www.youtube.com/watch?v=eLgIqaraA1o Tuskin Nils-Erik tuola ajelis jos pakat ei kestäis. Eikä taatusti ole vakio.

Ootko koskaan edes ajanu tuommosella? Taidat vaan levitellä valtran varaosatiskillä kuultuja "varmoja" puheita...

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8903
Vs: Case 5130 Power Shift ongelma
Ceissit ja valmetit: Ihan yhtä samanlaista kaikenlaista paskaa.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Case 5130 Power Shift ongelma
Joo se on kyllä taivaan tosi. Kaikki ne samaa paskaa.
Nyt vaan pistää verenpaineelle nousupaineita ku täälä vanhat ukot lätisee huhupuheita varmana tietona.
Eikä tämän kirjoittajan toimesta mitenkään ainutlaatuista. Kaikista nh koneistahan piti mennä ronkat poikki ja mitä kaikkee..