Mää ku nä'istä mitään sen kummemmin ymmärrä,syylärin pesen kaikista vehkeistä vähintään kahdesti vuoteen,Wedholmmista jopa useammin,ja paine-ilmakin on käytössä. Nesteitäki vaihtelen,en tosin joka vuosi mutta kuiteskin.Hihnakii vaihtuu ennenku katkee ja tähän kys. vehkeeseen on vaihdettu urautuneita hihnapyöriäki. Eli mun vehkeessä se olis sökö waterpumppa tai kannentiiviste. Liekkirenkaat kovertaa pikkuhilijaa kantta,sitte alkaa vuotaa. Eli mulla 12th tuntia,siitä turpon kaa 3th. Läppäsin vähä venttiileitä,hoonasin seuralaisia tehtaan hoonin jäljille,niitä näky vielä. Sylkkäputkia pyöräytin vähä ku nehän kuluu siitä missä se mäntä käy kääntymässä. Uusia renkaita ja tiivisteitä. Pelaa hienosti. Pari th ajettu,ei kitkua,katkua,syö öljyä ja käynnistyy hienosti. Ja tottakai se kansi kävi höylässä.
Laukkaseen oon oon ollu tyytyväinen,siis todella tyytyväinen. Ohjeet,arvot yms,osissa hinta edullisempi kun Hjalla. Seksi vie ja taksi tuo tai posti tässä tapauksessa, "Juu,tänään lähtee!" vakio vastaus. Ja ne parikertaa kun jotain tilattu tehtaalta,ne on olleet sinä päivänä kun MR. Laukkanen on kertonut. Valmetilla kans touhusin 14 vuotta pikkupojasta lähtien,13000 tuntia. Paremmin menny Deeren kans,ikävä kyllä. Työni tekisin Suomalaisella jos olis vara.