Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kosteuden kertyminen etukuormaajan venttiilipakkaan  (Luettu 7407 kertaa)

MIKAOLLILA72

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
tuota tuota. tyhmä kysymys, mutta kysynpä siti. onko se pakka jäässä heti ajoon lähtiessä, vai jäätyykö se sitten lämpimälla koneella.

meinaan, jotta joskus on pariin kuormaajaan vaihdettu takuuseen lohko. oireena lohkon jumittuminen nimenomaan lämpimällä koneella pakkasessa.
maahantuojan mukaan syynä lohkossa olevat karat, jotka olivat liian tiiviit ja lämpölaajeneman vuoksi jumittivat koskapa kiertoonmenevä oljy lämmitti ensin nuo karat. kun lämpö tasaantui koko lohkoon se taas pelasi normaalisti.

Niin siis heti on jäässä pakka kun on pakkaskelit tyyliin vajaasta kymmenestä asteesta kylmempään. Mut niinku tänäänkin ku ollaan lähellä nollakeliä, toimii moitteetta. Eli uskon vahvasti jotta kosteudesta väärässä paikassa on kysymys.   :-\

uneton

  • Vieras
tuota tuota. tyhmä kysymys, mutta kysynpä siti. onko se pakka jäässä heti ajoon lähtiessä, vai jäätyykö se sitten lämpimälla koneella.

meinaan, jotta joskus on pariin kuormaajaan vaihdettu takuuseen lohko. oireena lohkon jumittuminen nimenomaan lämpimällä koneella pakkasessa.
maahantuojan mukaan syynä lohkossa olevat karat, jotka olivat liian tiiviit ja lämpölaajeneman vuoksi jumittivat koskapa kiertoonmenevä oljy lämmitti ensin nuo karat. kun lämpö tasaantui koko lohkoon se taas pelasi normaalisti.
saattaa olla muuten tuokinsyynä olen   lämmittänyt venttiililohkoa  puhaltimella j alka toimiin mut sitte kun hetken taas on käyttämättä jäykistyyy,ja nimenomaan siirtoajossa missä öljy ei kierrä. no nytei ole koleeta.Kuikkan kuormain  ei ole koskaan juminut pakkasella mut tuo MP lift jota käytän rehun irroitukseen on joskus tosi jäykkä.kaapeleiden vaihto ei asiaan vaikuttanut.

Viimeksi muokattu: 20.12.13 - klo:20:04 kirjoittanut uneton