Sanovat ettei ole varsin helppo eikä halpa korjata jos sieltä voimansiirrosta menee jotain, hilua on paljon ja pahasti peräkkäin.
Ainakin uudemmissa, en tiedä onko seitkytlukulainen tehty vähemmillä synkroilla ja öljynkierroilla.
Voi tietysti olla vain kateellisten panettelua.
Jos on vähänkään samanlainen vaihteisto, kun omassa saksan natikassa, niin kustannukset ei johdu rattaiden määrästä taikka hinnasta. Viheliäinen rakenne on sellainen, että traktori täytyy laittaa neljään osaan, jotta vaihteistoon pääsee käsiksi. Hytti pois ja perä sekä keula laatikosta erilleen. Vaihteisto on sellaisessa putkessa, johon pitää päästä käsiksi molemmista päistä. Tällainen remppa tuli omalle kohdalle ostotyönä teetettyä. Osat oli alle neljänneksen hinnasta. Loppusumma, no en sano mitään.
Ei välttämättä koske tuota mallia, mutta tuli vain mieleen, kun remontin vaikeutta päiviteltiin.